کد خبر: ۴۷۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 16 August 2017
انقلاب جنسی مولود نامبارک مدرنیته

غرب و به طور خاص نظام سلطه با ترویج مدرنیته در کشورهای جهان سعی در پیشبرد اهداف خود داشت، اما غافل ازاینکه این معضل در درجه اول گریبان جامعه خودشان را خواهد گرفت.
در اواخر دهه 60 میلادی جنبشی شکل گرفت که به دلیل تحول بنیادین آن در سطح جامعه ، نام این جنبش را انقلاب جنسی نهادند.

 واژه انقلاب که در علم جامعه شناسی سیاسی دگردیسی و یا از ماهیتی به ماهیتی دیگر تبدیل شدن است در توصیف این جنبش مورد استفاده قرار گرفت.

انقلاب جنسی به معنای نه گفتن به تمام هنجار های جنسی مانند وفا داری به همسر و خانواده، عدم تمایل جنسی به جنس موافق و همچنین باردار شدن و ... است. 

در واقع انقلاب جنسی نوعی آنارشیسم و هرج و مرج جنسی است که پس از این هرج و مرج شاهد آزادی افراطی و ولنگاری جنسی از هر نوع و طیفش خواهیم بود. 

از همجنس گرایی گرفته تا مواردی مانند جلوگیری از باردار شدن توسط قرص و آمپول و همچنین روابط نامشروع جنسی.

امروز شاهد هستیم که غرب در باتلاقی که توسط خودش ایجاد کرده گرفتار شده و روز به روز در حال غرق شدن است و وقتی این غرق شدن در خود برایمان آشکار می شود که گذری به آمار و ارقام داشته باشیم.

بنابر آمار رسمی حدود 35 میلیون وبسایت رسمی پورن در آمریکا وجود دارد و آمارهای وبسایت های غیر رسمی بسیار بیشتر و فاجعه بار تر است. در سال 1973 که دادگاه عالی آمریکا سقط جنین را قانونی اعلام کرد، تا کنون بیش از 50 میلیون سقط جنین صورت گرفته و این به معنی کشته شدن بیش از 50 میلیون انسان است.

آمارها واقعیتی تلخ تر از این را هم نشان می دهند به طوریکه 25 درصد از تمامی کارمندان در محیط کار که به اینترنت دسترسی دارند در حین کار به سایت های جنسی و مبتذل مراجعه می کنند و 30 درصد از حجم ترافیک اینترنت در آمریکا مربوط به هرزه پردازی های اینترنتی است.

نکته جالب توجه اینکه بازیگر و سلبریتی مانند آنجلیناجولی که اخیرا به بیماری فلج بل (فلج اعصاب مغزی در ناحیه صورت) مبتلا شده و همچنین سال ها برای ترویج سبک زندگی غربی (که یکی از اهداف انقلاب جنسی است) در کشورهای جهان سوم جنگید و به الگوی زن غربی تبدیل شده بود، حالا و در سن 42 سالگی به این نتیجه رسیده که خانواده از هر اولویتی حتی سینما برای او مهم تر است و به گفته خود او قصد دارد بیشتر به خانه و خانواده اش برسد و به این سوال پاسخ دهد که آیا امروز مادر خوبی بوده یا نه؟

نکته جالب توجه دیگر اینکه فیلسوف و اندیشمند بزرگی مانند ساموئا هانتینگتون (صاحب نظریه برخورد تمدن ها) اذعان کرد که فساد خانواده های غربی شامل نرخ طلاق، فرزندان ناشروع، حاملگی در سنین نوجوانی و خانواده های تک والده به شدت در حال افزایش است و آینده غرب بسیار تاریک است و اینها همه از نتایج شوم انقلاب جنسی در غرب هستند.

این آمار و ارقام و اطلاعات فقط بخش کوچکی از پیامد ها و عوارض انقلاب جنسی در غرب و علی الخصوص آمریکا است. دنیای غرب برای رهایی از این گردابی که انسان غربی را به سمت پرتگاه ظلمت و نابودی میکشاند و انسان را به حیوان صفتی پست تر از حیوان تبدیل می کند چاره ای جز رجوع به خود و توجه به عقلانیت و معرفت ندارد.

یاسین سرمیلی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار