نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم که دکتر روحانی ارایه کرده، قابل دفاع و منطقی است.
کد خبر: ۴۷۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 14 August 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم که دکتر روحانی ارایه کرده، قابل دفاع و منطقی است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه اظهار کرد: 9 وزیر پیشنهادی دکتر روحانی که از دور قبل بودند، عملکرد خوبی دارند و اکثر آنها حتما رای می آورند.

وی افزود: وزرای جدید هم منطقی و خوب هستند که با کسب اکثریت آرا می توانند کابینه دوازدهم را تشکیل دهند.

وی ادامه داد: برخی از وزرا عملکردشان قابل دفاع نیست که فراکسیون امید و فراکسیون نمایندگان ولایی در مورد برخی از این وزرا اما و اگرهایی دارند و ممکن است به سختی رای بیاورند.

حجت الاسلام آزادی خواه بیان کرد: دکتر صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی شخصیتی فرهنگی، مقبول و باتجربه است که با نگاه عاقلانه و معتدل تلاش می کنیم رای بالایی بیاورد.

وی افزود: دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز با اجرای طرح تحول نظام سلامت عملکرد خوبی داشت که رای بالایی از مجلس خواهد گرفت.

وی گفت: پیش بینی ما این است که وزیر کشور نیز رای خوبی می گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم اظهار کرد: در خصوص وزیر آموزش و پرورش نیز اما و اگرهایی وجود دارد و وزیر جهاد کشاورزی نیز در حوزه جهاد، طیور و دامداری عملکرد خوبی نداشت.

رئیس جمهوری از 18 وزارتخانه کشور تاکنون وزیران پیشنهادی برای 17 وزارتخانه را به مجلس معرفی کرده است.

رئیس جمهوری برای دفاع از وزرای پیشنهادی کابینه هفته آینده به مجلس می رود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار