فرماندار ویژه ملایر گفت: با کمک مجموعه مدیران و نمایندگان شهرستان مصمم هستیم معضل بیکاری را رفع کنیم تا بتوانیم بسترهای خوبی برای جوانان و سرمایه های ارزشمند در راستای پیشگیری از مهاجرت آنها ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۷۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 12 August 2017
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان ملایر با حضوردر این مراسم گفت :سالیانه بیش از ۵ هزارتندآلبالو از سطح این  باغات برداشت می شود.

به گزارش تابناک همداناز ملایر: عبدالعظیم رضایی فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهار کرد:
جشن شکرگذاری آلبالو در شهر شکوفه های گیلاس و آلبالو باید به همه مردم ایران و جهان شناسانده شود.

وی افزود:۴۵۰ هکتار باغ های آلبالو در ملایر وجود دارد که روزانه ۸۰ تن آلبالو از شهر زنگنه به سایر نقاط کشور و استان صادر می شود.

رضایی عنوان کرد: برگزاری این جشنواره فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های این شهر است.

وی با بیان اینکه بیش از۵۰ درصد جمعیت ملایر بر اساس سرشماری سال۹۵ جوان است افزود: اشتغال مهمترین دغدغه و الویت این شهرستان است. 

برگزاری جشن شکر گذاری برداشت آلبالو

فرماندار ملایر تاکید کرد: با کمک مجموعه مدیران و نمایندگان شهرستان مصمم هستیم معضل بیکاری را رفع کنیم تا بتوانیم بسترهای خوبی برای جوانان و سرمایه های ارزشمند در راستای پیشگیری از مهاجرت آنها ایجاد کنیم.

وی رمز توسعه و پیشرفت این شهر را تعامل صداقت همکاری و وحدت مسولان شهرستان و نمایندگان دانست و گفت: هر مدیری در زمینه خدمت گذاری به مردم توان و انگیزه و کارایی بالایی نداشته باشد باید از چرخه مدیریت این شهر کناربرود.

وی در ادامه گفت: ملایر از شهرهای فرهنگی کشور است و تلاش همه مسولان استفاده بهینه از این ظرفیت ها برای رشد و تعالی این شهرستان است.

رضایی تصریح کرد: از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی به ویژه انگور و آلبالو دعوت می کنیم.

وی ثبت ملی مبل ومنبت ملایر را افتخار بزرگی برای مردم ملایر و تولیدگران این صنعت دانست و اظهار کرد: به زودی ملایربه عنوان شهر جهانی انگورمعرفی خواهد شد و این امر در عرصه هنرو کشاورزی شهرستان را به خوبی معرفی می کند.

این جشنواره باحضور گروه رادیویی موج جوان در دوروز برگزار شد که شور و حال ویژه ای به این جشنواره داد و به صورت زنده ازرادیو جوان پخش شد.







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار