فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: از این میزان حدود 486 نفر روز در قالب اردوی جهادی یک روزه و 108 نفر روز نیز در قالب اردوهای جهادی سه روزه بوده است.
کد خبر: ۴۷۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 12 August 2017
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت :بابرگزاری اردوهای جهادی طی سال جاری از ابتدای امسال تاکنون 825 نفر در قالب این اردوها درشهرستان ملایر فعالیت داشته اند.

به گزارشتابناک همدان ازملایر: سرهنگ داود ابراهیمی در افتتاحیه اردوهای دانشجویی ملایر که با حضور مسئولین بخش جوکار برگزار شد با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی بسیج اظهار کرد: اردوهای جهادی در سه قالب اردوهای جهادی یک روزه، سه روزه و هفت روزه انجام می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 825 نفر روز در قالب این اردوها در شهرستان ملایر فعالیت داشته اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: از این میزان حدود 486 نفر روز در قالب اردوی جهادی یک روزه و 108 نفر روز نیز در قالب اردوهای جهادی سه روزه بوده است.

وی افزود: اردوهای یک روزه ما تقریبا شامل 45 گروه جهادی بوده اند که در این عرصه فعالیت داشته اند.

ابراهیمی بیان داشت: اردوهای جهادی سه روزه شامل 15 گروه جهادی و اردوهای هفت روزه نیز یک گروه بوده است و امروز شاهد افتتاح اردوهای جهادی دانشجوی در روستای کسب از توابع بخش جوکار هستیم.

وی با اشاره به اینکه این اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی برگزار می‌شود، گفت: ساخت منزل مسکونی برای خانواده‌های بی سرپرست در قالب اردوهای هفت روزه انجام می‌شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها شامل ساخت منازل مسکونی برای افراد بی بضاعت،احداث غسالخانه، برق کشی و تعمیر امامزاده ها، ساخت و مرمت پایگاه‌های مقاومت روستایی، کمک به برداشت محصول کشاورزان و... در مناطق محروم است.

وی با اشاره به اردوهای طرح هجرت دانش آموزی ادامه داد: فعالیت‌هایی از جمله دیوارنویسی و اقدامات فرهنگی، تعمیر میز و صندلی مدارس، تعمیر و باسازی ساختمان‌های مدارس و فعالیت‌های متعدد دیگری را نیز شاهد بودیم که در راستای بحث محرومیت‌زدایی صورت گرفته و در حال انجام است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار