مدیرعامل باشگاه ذوب فلزات بهار با بیان این که با توسعه ورزش و فعالیت باشگاه‌های ورزشی بسیاری از معضلات اجتماعی مانند اعتیاد رفع خواهد شد اظهار داشت: فوتبال یکی از معدود سرگرمی‌های جوانان شهرستان بهار و شهرها و بخش‌های تابعه این شهرستان است و ما تلاش می‌کنیم با جذب جوانان مستعد به سمت فوتبال یا تماشای مسابقات، آنها را حتی برای ساعتی در روز از آسیب‌های اجتماعی دور کنیم.
کد خبر: ۴۷۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 08 August 2017
تیم ذوب فلزات بهار به عنوان نماینده استان همدان در فصل ۹۶-۹۷ لیگ دسته ۳ فوتبال باشگاه‌های کشور مورد بی‌مهری هیئت فوتبال استان همدان قرار گرفته و از سوی متولیان فوتبال همدان حمایت نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، تیم ذوب فلزات بهار با قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال استان همدان جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته 3 فوتبال باشگاه‌های کشور را در فصل 96-97 به دست آورد و از چند وقت دیگر به عنوان نماینده فوتبال استان در این لیگ به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.

تیم ذوب فلزات یکی از معدود تیم‌های حرفه‌ای فوتبال استان همدان است که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود. این تیم فعالیت حرفه‌ای خود را از اوایل دهه 70 در شهرستان بهار آغاز کرد و همواره بدون اتکا به بودجه‌های دولتی در رقابت‌های لیگ استان و جام حذفی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده و تاکنون چندین و چند مقام قهرمانی و نایب قهرمانی به دست آورده است.

با توجه به کمبود اماکن تفریحی و مراکز سرگرمی در شهرستان بهار این تیم به تنها دلخوشی جوانان این شهرستان بدل گشته و مسابقات تیم ذوب فلزات در مصاف با رقیبان خود همواره با استقبال پرشور هواداران بهاری مواجه می‌شود.از سوی دیگر ذوب فلزات تنها تیمی است که علاقمندان به فوتبال در شهرستان بهار می‌توانند استعداد خود را در این رشته ورزشی در سطح استان و حتی کشور به منصه ظهور برسانند.

با همه این اوصاف نماینده فوتبال استان همدان در لیگ 3 و همچنین تیم مورد علاقه جوانان شهرستان بهار در شرایطی که در این فصل بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت هیئت فوتبال استان است با بی‌مهری و کم لطفی متولیان فوتبال همدان مواجه شده و گویی این تیم با قدمت یک تیم سر راهی است.

ذوب فلزات نماینده استان است نه شهر بهار

مدیر ورزش و جوانان شهرستان بهار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که تیم ذوب فلزات نماینده استان همدان در لیگ دسته 3 است اظهار داشت: در همه نامه‌هایی که از سوی سازمان لیگ برای باشگاه ذوب فلزات ارسال می‌شود پسوند نماینده استان قید شده و این به آن معنا است که این تیم باید مورد حمایت مسئولان استانی و هیئت فوتبال همدان باشد.

علی اصغر بهمنی افزود: همانطور که هیئت فوتبال و مسئولان استان از دو نماینده استان در لیگ 2 حمایت می‌کنند انتظار می‌رود از تیم ذوب فلزات بهار نیز در لیگ 3 حمایت شود که تاکنون شاهد چنین رویه‌ای نبودیم.

وی با اذعان به برخی کمبودها و مشکلات موجود در استادیوم فوتبال شهرستان بهار گفت: بودجه اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار محدود است و ما برای تجهیز و آماده سازی این استادیوم نیاز به اعتبارات تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی داریم؛ با اینحال با یکسری هماهنگی‌ها با شهرداری بهار درصدد برطرف کردن برخی از مشکلات این استادیوم هستیم.

 ذوب فلزات برای میزبانی مسابقات با مشکل روبه‌رو است

مدیرعامل باشگاه ذوب  فلزات بهار با بیان این که با توسعه ورزش و فعالیت باشگاه‌های ورزشی بسیاری از معضلات اجتماعی مانند اعتیاد رفع خواهد شد اظهار داشت: فوتبال یکی از معدود سرگرمی‌های جوانان شهرستان بهار و شهرها و بخش‌های تابعه این شهرستان است و ما تلاش می‌کنیم با جذب جوانان مستعد به سمت فوتبال یا تماشای مسابقات، آنها را حتی برای ساعتی در روز از آسیب‌های اجتماعی دور کنیم.

محمد زارعی افزود: در طول سال‌های فعالیت تیم ذوب فلزات بدون هیچ توقع و چشم‌داشتی هزینه‌های تیم را پرداخت کردم و به این روند هم ادامه خواهم داد، اما به عنوان بخش خصوصی که در ورزش فعالیت می‌کند حداقل نیاز به حمایت معنوی داریم.

وی با اشاره به این که شرایط امسال تیم ذوب فلزات با سال‌های گذشته متفاوت است گفت: امسال ذوب فلزات نماینده استان در لیگ 3 فوتبال کشور است و هر کمبود و مشکلی در مسابقات این تیم در لیگ 3 آبروی استان را به مخاطره خواهد انداخت و دیگر بحث شخص یا حتی شهرستان بهار مطرح نیست.

زارعی ادامه داد: در این شرایط ما نیاز به حمایت هیئت فوتبال استان و سایر ارگان‌ها داریم اما تا این لحظه نه تنها حمایتی نکردند.

مدیرعامل باشگاه ذوب فلزات بهار عنوان کرد: استادیوم شهرستان بهار با مشکلات زیادی روبرو است و این استادیوم رختکن و سرویس بهداشتی ندارد و اگر این معایب برطرف نشود احتمال تایید نشدن این استادیوم برای میزبانی از مسابقات تیم ذوب فلزات وجود دارد.

زارعی تاکید کرد: این تیم متعلق به استان همدان است و بازیکنانی از شهرستانهای بهار، همدان و تویسرکان امسال در لباس تیم ذوب فلزات به مصاف رقیبان خود می‌روند؛ بنابراین نباید نگاه تبعیض آمیز به تیم‌های استان داشت و همانطور که از دو تیم همدانی در لیگ 2 حمایت می‌شود تیم ذوب فلزات نیز باید مورد حمایت هیئت فوتبال و مسئولان استان و شهرستان بهار باشد.

با همه بی‌توجهی‌ها و مشکلات برای صعود می‌جنگیم

سرمربی تیم ذوب فلزات بهار در گفتگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به این که با جذب دو، سه بازیکن دیگر برای تقویت تیم به ویژه در خط دفاع، ذوب فلزات برای حضور در مسابقات لیگ 3 بسته خواهد شد گفت: تمرینات ما در حدود 2 هفته است که با شرکت همه بازیکنان برگزار می‌شود و در این مدت دو بازی تدارکاتی خوب با تیم گل گهر سیرجان و شهرداری همدان داشتیم و روز سه شنبه هم در دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف پاس خواهیم رفت.

حمید شانه‌ای افزود: از همه ظرفیت فوتبال استان برای بستن تیم ذوب فلزات بهره بردیم. هر بازیکنی مستعدی که از تیم‌های پاس و شهرداری بیرون مانده بود جذب کردیم و به جرات می‌توانم بگویم هر بازیکنی که توانایی حضور در لیگ 3 را داشته جذب کردیم.

وی با گلایه از امکانات سخت افزاری تیم ذوب فلزات گفت: متاسفانه امکانات ما بسیار محدود است و نیاز به حمایت داریم. با این که بارها کلیپ‌هایی از مشکلات استادیوم بهار را برای مسئولان فرستادیم اما تاکنون کسی از ما حمایت نکرده است.

شانه‌ای خاطر نشان کرد: البته اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قول در اختیار گذاشتن خوابگاه و استفاده باشگاه بدنسازی را به ما داده است اما به عنوان نماینده استان در لیگ 3 نیاز به توجه و امکانات بیشتری داریم.

وی اضافه کرد: هیئت فوتبال استان همدان تاکنون هیچ حمایتی از ما نکرده و هیچ جلسه‌ای برای هماهنگی یا شنیدن مشکلات ما برگزار نکرده و یا تماسی هم با باشگاه نداشته است.

این مربی با اخلاق فوتبال همدان با اشاره به مشکلات استادیوم شهرستان بهار تاکید کرد: جدا از تایید شدن یا نشدن این استادیوم برای میزبانی از مسابقات ذوب فلزات و تاخیر در رفع این مشکلات ما در فصول سرد برای تمرین در این زمین با مشکل مواجه خواهیم شد.

شانه‌ای ادامه داد: به همین دلیل از هیئت فوتبال درخواست کردیم زمین مصنوعی استادیوم شهید شمسی پور را در برخی مواقع در اختیار ما قرار دهند و درحالی که بسیاری از تیم‌های همدان در این تیم تمرین و بازی دارند درخواست ما به عنوان نماینده استان در لیگ 3 آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت.

وی در رابطه با هدف تیم ذوب فلزات در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته 3 اظهار داشت: با شرایط و امکانات موجود هر تیمی که بود برای سقوط نکردن باید تلاش می‌کرد اما با تمریناتی که در نظر گرفتیم و همچنین اعتماد به توانایی بازیکنان تیم، هدف ما صعود به لیگ 2 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار