داشتن مشکل ریزش ، خشکی و شکنندگی موها به نوعی زیبایی این عضو را از بین می برند پس درمان صحیح آن اهمیت فوق العاده ای دارد ، برای حل آن با ترکیبات طبیعی شامپو تقویت مو و پرپشت کننده آماده کنید.
کد خبر: ۴۷۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 04 August 2017
داشتن مشکل ریزش ، خشکی و شکنندگی موها به نوعی زیبایی این عضو را از بین می برند پس درمان صحیح آن اهمیت فوق العاده ای دارد ، برای حل آن با ترکیبات طبیعی شامپو تقویت مو و پرپشت کننده آماده کنید.

به گزارش تابناک همدان ؛ بله درست خواندید! ممکن است که شما بسیاری از مواد طبیعی را برای رشد و محافظت مو استفاده کرده باشید ولی تاکنون سعی نکرده اید که برای داشتن یک شامپو تقویت مو تخم مرغ را استفاده کرده باشید. تخم مرغ در بسیاری از ماسک و شامپوهای مو استفاده می شود اما به ندرت برای شست و شوی مو استفاده می شود .شامپو تقویت مو

استفاده از تخم مرغ به جای شامپو بسیار تاثیر دارد و تفاوت را در موهایتان احساس خواهید کرد که به مرور زمان درخشان تر خواهد شد. تخم مرغ ها مانند دیگر شامپو و ماسک های مو پس از گذشت چند دقیقه استفاده آن روی سر ، بوی دوست داشتنی نخواهد داشت که در پایان این مقاله ما نکاتی را به شما خواهیم آموخت تا بوی زخمت آن از بین برود.


مطمن باشید که تاثیر مثبتی روی موهایتان خواهد گذاشت ! در ادامه این مطلب ما برخی از راه های استفاده تخم مرغ برای شست و شوی موهایتان همراه با مزایای آن به شما توضیح خواهیم داد.

تخم مرغ یک منبع غنی از پروتئین است که فولیکول های مو را تقویت می کند و موهای شما را به طور طبیعی ضخیم می کند. 

دستور العمل استفاده از تخم مرغ به عنوان شامپو تقویت کننده مو :

1- ترکیب تخم مرغ و ماست برای داشتن موهای نرم و شفاف :

در یک کاسه ، یک تخم مرغ کامل و 3 قاشق غذاخوری ماست چکیده را مخلوط کنید . سپس آنرا روی موهایتان بریزید و بطور کامل بشوید.

شامپو تقویت مو

همچنین بخوانید : تمام روش ها و نکات تقویت مو
شامپو تقویت و براق کننده مو با تخم مرغ و ماست

2- تخم مرغ و لیمو :

در یک کاسه یک تخم مرغ کامل را با آب یک لیمو مخلوط کید سپس ترکیب بدست آمده را روی موهایتان بمالید و بعد از ماساژ دادن کافی آنرا به طور کامل بشوید.

3 -ترکیب تخم مرغ و شیر نارگیل :

در یک کاسه یک تخم مرغ کامل و 1/2 فنجان شیر نارگیل (حدود 6 یا 7 قاشق غذاخوری ) را ترکیب کنید و آنرا روی موهایتان بریزید و سپس ماساژ دهید و بعد از ماساژ دادن کافی آنرا بطور کامل بشوید.

نکاتی برای از بین بردن بوی زمخت تخم مرغ بعد از استفاده به عنوان شامپو:

برای اینکه مخلوط شما بوی زمخت تخم مرغ را ندهد کمی آب به آن اضافه کنید تا رقیق شود.

بعد از استفاده از دستورالعمل خود موهایتان را با سرکه سیب بشوید و اجازه دهید تا سرکه سیب 15 دقیقه روی موهایتان باشد و سپس بشید.

اگر می خواهید که بعد از استفاده موهایتان بو ندهد زرده تخم مرغ را از ترکیب خود حذف نمایید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار