دادستان شهرستان اسدآبادگفت : دو نفر از این افراد مدیر گروه و دیگری هم اعضای فعال گروه بود که بعد از شناسایی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه دستگیر و پرونده‌ای در بازپرسی تشکیل شد و هم‌اکنون دو نفر در زندان به سر می‌برند.
کد خبر: ۴۷۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 03 August 2017
دادستان شهرستان اسدآباد از دستگیری و بازداشت سه نفر اسدآبادی خبر داد و گفت: این افراد با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام به نام "بچه‌های باحال" اقدام به تولید عکس و فیلم‌های مستهجن می‌کردند.

به گزارش ایکنا، محمدجواد هاجرپور، دادستان شهرستان اسدآباد از دستگیری و بازداشت سه نفر اسدآبادی به همت سربازان گمنام سپاه خبر داد و گفت: این افراد با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام به نام بچه‌های باحال اقدام به تولید عکس و فیلم‌های مستهجن می‌کردند.

وی با بیان اینکه دو نفر مدیر این گروه تلگرامی بودند و ۶۵۰ نفر عضو داشت، افزود: این افراد با ایجاد چالش ممبر از اعضای گروه درخواست می‌کردند که هر هفته یکی از آنان عکسی از بدن عریان خود ارسال کنند.

دادستان شهرستان اسدآباد یادآور شد: دو نفر از این افراد مدیر گروه و دیگری هم اعضای فعال گروه بود که بعد از شناسایی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه دستگیر و پرونده‌ای در بازپرسی تشکیل شد و هم‌اکنون دو نفر در زندان به سر می‌برند.

وی با هشدار و تأکید به خانواده‌ها و والدین از آنان خواست مراقبت بیشتری نسبت فرزندان جوان و نوجوان خود داشته باشند چراکه دشمن با ایجاد شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه ایرانی به دنبال تخریب افکار عمومی به‌خصوص جوانان و نوجوانان است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار