عراقی ضمن تأکید بر کیفیت و کارآیی محصول خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت نیازمند آموزش است و با افزایش کیفیت، کمیت نیز به اندازه کیفیت اهمیت پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۷۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ 02 August 2017
معاون امور عمرانی استانداری همدان به اهمیت هم‌افزایی در روستاها اشاره داشت و بر متمرکز نبودن تولیدات در روستاها تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمودرضا عراقی در کمیته راهبری استانی پروژه ارتقای تولید و توسعه اشتغال پایدار در دشت‌ها و مناطق روستایی استان همدان، هدف از برگزاری این جلسه را اهمیت خاص این موضوع دانست و اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» باید در کارها و پروژه‌های خود تولید و اشتغال را داشته باشیم و طی این جلسات که در آینده بیشتر خواهد شد، به رفع موانع و مشکلات می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه روستا باید کانون اصلی تولیدات باشد چرا که تولیدات در آنجا ارزان‌تر و مقرون به صرفه است،  به متمرکز نبودن تولیدات در روستاها اشاره کرد و افزود: آفتی که ممکن است برخی کالاهای روستایی داشته باشند، نداشتن کیفیت است که در این صورت برندسازی برای آن محصول میسر نخواهد شد و اگر کالایی برند نشود، بازار مصرف نیز ندارد.

عراقی ضمن تأکید بر کیفیت و کارآیی محصول خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت نیازمند آموزش است و با افزایش کیفیت، کمیت نیز به اندازه کیفیت اهمیت پیدا می‌کند.

 وی در ادامه سخناش عنوان کرد: هم‌افزایی در روستاها بسیار مهم است و باید اعتبارات روستاها را هدفمند هزینه کرد و به آن جهت داد.

عراقی طرح «هر روستا، یک کالا» را موفق ارزیابی کرد و یادآور شد: تصمیمات اتخاذ شده برای رفع موانع تولید و مطالبه مردم برای بیکاری همه متمرکز بر این مسأله است.

وی به مشکلات دولت در هنگام آغاز به‌کار خود و اقدامات صورت گرفته اشاره‌ای داشت و گفت: هر چقدر بتوانیم باهم باشیم، از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کرده و اشتغال ایجاد کنیم به امنیت ملی کمک کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید مشکلات را در جلسات بررسی و حل کرد به گونه‌ای که روند اصلاح حس شود در غیر این‌صورت باعث بی‌اعتمادی مردم به دولتمردان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار