معاون اداری و مالی کمیته امداد استان همدان اتصال به شبکه شتاب و ارائه خدمات بانکی الکترونیکی را از خدمات نوین این صندوق عنوان کرد و گفت: تسهیلات این صندوق به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداکثر چهار درصد کارمزد مطابق ضوابط ابلاغی بانک مرکزی خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰ 02 August 2017
معاون اداری و مالی کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: بنگاه‌های اقتصادی، کسبه، تجار و مسئولان برای افزایش تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه به نیازمندان، می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق «امداد ولایت» زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف باشند.

به گزارش ایکنا، ایرج نیکو معاون اداری و مالی کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: بنگاه‌های اقتصادی، کسبه، تجار و مسئولان برای افزایش تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه به نیازمندان، می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق « امداد ولایت» زمینه‌ساز خدمات بهتر به جامعه هدف باشند.

وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اهداف محوری و مهم در جهت توانمندسازی جامعه هدف و ولی‌نعمتان این نهاد تأسیس‌شده است تا با سپرده‌گذاری اقشار مختلف و تقویت بنیه مالی صندوق قدرت پاسخگویی در نوبت وام افزایش یابد.

نیکو با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌های لازم درجهت توسعه سپرده‌گذاری در صندوق اضافه کرد: درزمینه انتقال حساب پزشکان خانواده و مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد به صندوق قرض‌الحسنه امداد اقدامات لازم انجام‌شده که حاصل آن مشارکت عمومی اقشار مختلف مردم با کمیته امداد در جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و گشایش مشکلات نیازمندان است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان همدان اتصال به شبکه شتاب و ارائه خدمات بانکی الکترونیکی را از خدمات نوین این صندوق عنوان کرد و گفت: تسهیلات این صندوق به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداکثر چهار درصد کارمزد مطابق ضوابط ابلاغی بانک مرکزی خواهد بود.

وی ابراز کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به صندوق قرض الحسنه کمیته امداد و با تکمیل مدارک نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده و همچنین پس از سپرده گذاری، فرد نیازمند را برای دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی کنند.
نیکو اقبال اعلام کرد: این صندوق وام های قرض الحسنه برای مواردی از قبیل کارگشایی، کمک هزینه جهیزیه، تحصیلات، بهداشت، درمان و مسکن به مددجویان اعطا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خیران به‌ویژه بنگاه اقتصادی، کسبه و تجار و مسئولان برای افزایش تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه به نیازمندان می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق «امداد ولایت» زمینه‌ساز خدمات بهتر به جامعه هدف باشند، یادآور شد: برنامه و سیاست‌های حوزه اداری ومالی باهمکاری صندوق قرض‌الحسنه این نهاد افزایش جذب سپرده، ارتقاء سرعت خدمات به مددجویان تحت حمایت وگسترش سنت قرض‌الحسنه و ارائه طرح‌های نوین بانکداری است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان همدان گفت: این نهاد با برنامه‌ریزی و کارشناسی دقیق درصدد فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی درامرسپرده‌گذاری واعطای وام قرض‌الحسنه برای رفع نیازهای ضروری مانند ایجاد اشتغال، هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان بیماری، ساخت، تأمین و تعمیرات مسکن، کمک‌ هزینه‌های تحصیلی از محل مانده منابع صندوق است.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار