وراله زاده به تدوین دستورالعملی برای حمایت از شغل های غیر رسمی سیار و بساط گستران اشاره کرد و افزود: با حمایت از این گونه کسب و کارها علاوه بر رونق کسب و کار میتوان نمای کاری دستفروشان را سامان داد.
کد خبر: ۴۷۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 01 August 2017
نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب از اختصاص خط اعتباری ویژه برای حمایت از طرح های اشتغال شهرستان میاندوآب که بالاترین نرخ اقتصادی در استان را داراست، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ نوراله زاده به تدوین دستورالعملی برای حمایت از شغل های غیر رسمی سیار و بساط گستران اشاره کرد و افزود: با حمایت از این گونه کسب و کارها علاوه بر رونق کسب و کار میتوان نمای کاری دستفروشان را سامان داد.

در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب دکتر محبی نیا نماینده شهرستانهای میاندوآب، شاهین دژ و تکاب نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده صندوق کارآفرینی امید افزود: اقدامات صندوق توجه ویژه نمایندگان را به سوی خود کشیده است که بیانگر اهمیت و جایگاه آن در ایجاد کسب و کارهای پایدار می باشد.

در این سفر باشگاه سوارکاری شهرستان میاندوآب با ایجاد اشتغال برای 5 نفر که توسط صندوق کارآفرینی امید حمایت مالی شده است، توسط دکتر نوراله زاده افتتاح شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی وارد شهرستان بوکان شد و بهمراه نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان از مجمع صنفی این شهرستان بازدید نمود و مقرر گردید صندوق کارآفرینی امید استان برای ایجاد اشتغال مستقیم 1000نفر از این مجمع حمایت مالی نماید.

این مجتمع جهت ایجاد ۶۰۰ واحد صنفی در مساحتی بالغ بر ۲۰ هکتار در خروجی شهرستان بوکان در حال ایجاد می باشد.

طرح تولیدات گلخانه ای در شهرستان بوکان سفره خانه سنتی و مرکز بازی های تفریحی از جمله دیگر طرح هایی بود که توسط نوراله زاده افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار