دبیر موسسه خیریه «همرهان همای رحمت» همدان از برگزاری سمینار پزشکی به میزبانی همدان در رابطه با بیماری پروانه‌ای خبر داد و گفت: با معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این رابطه صحبت شده و قرار است طی 6 ماه آینده این سمینار در همدان برگزار شود.
کد خبر: ۴۶۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴ 29 July 2017
دبير موسسه خيريه «همرهان هماي رحمت» همدان از برگزاري سمينار پزشكي بيماران پروانه‌اي در همدان طي 6 ماه آينده خبر داد.

به گزارش فارس؛ مهری درویش‌قنبر با اشاره به مشکلات فراوان بیماران پروانه‌ای اظهار کرد: 32 بیمار پروانه‌ای در استان همدان شناسایی شده که بسیاری از آنها مشکلات  هزینه درمان دارند.

وی ضمن درخواست از  کمک خیرین در کمک به بیماران پروانه‌ای، افزود: خیرین تا زمانی که هستند کنار بیماران پروانه‌ای باشند و شعار ما این است «پروانه‌ای‌ها تنها نیستند».

دبیر موسسه خیریه «همرهان همای رحمت» همدان از برگزاری سمینار پزشکی به میزبانی همدان در رابطه با بیماری پروانه‌ای خبر داد و گفت: با معاون  امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این رابطه صحبت شده و قرار است طی 6 ماه آینده این سمینار در همدان برگزار شود.

وی با بیان اینکه از تمام پزشکان که در رابطه با بیماری «EB» شناختی دارند در این سمینار دعوت خواهد شد، افزود: با کشور کانادا صحبت کرده‌ایم که به این سمینار پزشک بفرستند و به معاون  امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز پیشنهاد داده شده که از فرانسه و اتریش پزشک دعوت کند تا در آن سمینار به ارائه مقاله بپردازند.

درویش‌قنبر بیان کرد: هدف ما از برگزاری سمینار پزشکی بیان چگونگی درمان و برخورد با بیماری EB در هر استان و کشور است تا نتایج این سمینار در همدان نیز به صورت پایلوت اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره  غذایی به نفع بیماران EB به مدت سه روز در همدان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه این جشنواره برگزار شده و تا جمعه ادامه دارد و از ساعت 6 تا 24 شب دایر است.

دبیر موسسه خیریه «همرهان همای رحمت» همدان خاطرنشان کرد: قبلاً نیز در حمایت از این بیماران مسابقات پرش با اسب برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار