آیت الله طه محمدی با بیان اینکه هیچ کس نماز جمعه را تبلغ نمی کند اضافه کرد: علما و روحانیان باید در مورد نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر کنند.
کد خبر: ۴۶۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴ 29 July 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رشد، ترقی و تعالی ایران به برکت انقلاب اسلامی موجب منزوی شدن آمریکا شده که باید قدر این نعمت را بدانیم.

به گزارش ایرنا آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: همدان نسبت به جمعیت و شهرهای بزرگ اولین نماز جمعه کشور را به خود اختصاص داده است و استقبال مردم از این پایگاه ها خوب است.

وی اظهار کرد : استقبال مردم همدان از برگزاری نماز جمعه مطلوب است وجمعیت نمازگزاران باید سه تا چهار برابر این تعداد باشد.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه هیچ کس نماز جمعه را تبلغ نمی کند اضافه کرد: علما و روحانیان باید در مورد نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر کنند.

امام جمعه همدان با انتقاد از اینکه برخی نماز جمعه را در حد نازل اهمیت قرار می دهند و بقیه کارها را در اولویت، خواستار توجه و استقبال بیشتر مردم به شرکت در نماز جمعه شد.

آیت الله طه محمدی یکی از نتایج مهم برگزاری نماز جمعه را پیروزی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: نماز جمعه زاینده رودی است که همه شئون بندگی ما را آبیاری می کند.

وی اضافه کرد: امام راحل در باره نماز جمعه فرمودند: اگر پیروزی انقلاب اسلامی هیچ دستاورد و توفیقی نداشت فقط نماز جمعه برای ما کافی بود.

آیت الله طه محمدی گفت: آل سعود مدتها منطقه شیعه نشین 'العوامیه' در شرق کشور عربستان را به دلیل اینکه یهودی نیستند می کوبد و 2 شهر در سوریه نیز همچنان در محاصره هستند و اینها از جنایات دشمنان است.

بعد از پیروزی انقلاب امام راحل اولین حکم امام‌ جمعه را به نام آیت‌الله طالقانی صادر کردند و نماز جمعه پنجم مرداد به امامت وی اقامه شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار