برخی رسانه ها روز گذشته به نقل از دادستان عمومی و انقلاب ملایر اعلام کردند که فردی با هویت ح - ب چهارشنبه هفته گذشته به اتهام تصرف عدوانی اراضی ملی، توهین و تهدید به تعدادی از مقام های دولتی و نشر اکاذیب تعقیب و دستگیر شد.
کد خبر: ۴۶۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 23 July 2017
پرونده قضایی پیمانکار مصلی ملایر که چهارشنبه 28 تیرماه با تشریفات قانونی دستگیر شد، به اتهام تصرف عدوانی اراضی ملی در مراجع قضایی در دست رسیدگی است.

به گزارش ایرنا؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر افزود: با توجه به اینکه پیمانکار مصلی به قید وثیقه و به صورت موقت آزاد شده، اما پرونده وی باز است و دادستان ملایر و سایر مسئولان استان بسیار مصر هستند، که این پرونده رسیدگی شود.

عبدالعظیم رضایی در تشریح روند ورود این پیمانکار به ملایر گفت: در دومین همایش سرمایه گذاری تهران وی توسط دفتر سرمایه گذاری شهرداری ملایر جذب شد و طبق هماهنگی انجام شده با این دفتر قرار بود 17 هکتار از اراضی جاده سلامت واقع در بام ملایر برای ساخت و ساز و احداث شهرک ویلایی به وی واگذار شود.

وی ادامه داد: پس از رایزنی هایی که وی با مسئولان مربوطه داشت، نزد من آمد و طرح خود را معرفی کرد که عنوان کردم این طرح جزء اولویت های ما نیست، بلکه اولویت ما برای سرمایه گذاری در شهرستان تولید و اشتغال است.

رضایی بیان کرد: بعد از مدتی متوجه شدیم که تابلویی را به عنوان ساخت و ساز در جاده سلامت نصب کرده که این موضوع را با شهرداری در جریان گذاشتیم و پس از پیگیری های انجام شده تابلوها توسط شهرداری جمع آوری شد.

وی افزود: بعد از اینکه جلوی کار وی گرفته شد، در پوشش فرد خیر وارد ساخت و ساز مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر شد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به اینکه امام جمعه ملایر تولیت مصلی را عهده دارد و اینکه این فرد خیر است و قرار است در کار فرهنگی پیشقدم شود ، برای ساخت و تکمیل مصلی با وی موافقت شد.

رضایی افزود: چون در بسیاری از موارد با اقدامات غیرقانونی وی موافقت نشد، شروع به تهدید و بیان یکسری حرف های بی اساس مبنی بر اینکه من از سوی رهبر معظم انقلاب آمده ام، کرد.

وی اظهار کرد: پس از عید فطر امسال این پیمانکار بدون مجوز و با نصب تابلو و نوشته درشت تحت عنوان ' آتش به اختیار در جاده سلامت شروع به ساخت و ساز کرد ' که با شکایت شهرداری و اداره راه و شهرسازی ملایر، دادستان حکم جمع آوری وسایل و تابلوها را صادر کرد.

رضایی با بیان اینکه این فرد علیه ما اقدام به توهین، تهدید و حتی پخش فیلم توهین آمیر در فضای مجازی کرد، افزود: پس از این اقدامات دادستان ملایر جنبه عمومی جرم را مد نظر قرار داد و وی بازداشت شد.

وی ادامه داد: در مورد بحث شخصی این موضوع، با وجود همه هتاکی ها و تهدیدها، من هیچ شکایتی ندارم، ولی از جنبه عمومی هر طور که صلاح دادستان ملایر باشد، به این پرونده رسیدگی شود.

فرماندار ویژه ملایر گفت: همه ما متاسف هستیم که چنین اتفاقی در شهر افتاده و باوجود همه تلاش ها، هشدارها و تذکرها باز هم این اتفاق در شهر رخ داد و این فرد اعتماد مردم، مسئولان و خیران را زیر سوال برد.

برخی رسانه ها روز گذشته به نقل از دادستان عمومی و انقلاب ملایر اعلام کردند که فردی با هویت ح - ب چهارشنبه هفته گذشته به اتهام تصرف عدوانی اراضی ملی، توهین و تهدید به تعدادی از مقام های دولتی و نشر اکاذیب تعقیب و دستگیر شد.

بر اساس این گزارش متهم با سپردن وثیقه روز جمعه 30 تیرماه از زندان آزاد شد و اقدامات لازم برای تکمیل مقدماتی پرونده وی ادامه دارد و اداره اوقاف و امور خیریه و راه و شهرسازی ملایر از جمله دستگاه های اجرایی شهرستان هستند که از پیمانکار مصلی شکایت کردند.

این مطلب می فزاید، این در حالیست که زمین های مجاور جاده سلامت ملایر موقوفه است و طبق اعلام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، این اداره هیچگونه قراردادی برای واگذاری زمین در جاده سلامت با پیمانکار مصلی نداشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار