سردار فضلی با اشاره به رشادت‌ها و ایستادگی رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا چراغ راه و سوزن‌بان مسیر سعادت هستند و امروز نوبت ماست که با ادامه دادن راه شهدا یاد و خاطره آنان را برای همیشه در تاریخ زنده نگه داریم‌.
کد خبر: ۴۶۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 20 July 2017
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انواع توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون گفت: باید مراقب وحدت ‌باشیم چون دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است.

به گزارش تسنیم، سردار علی فضلی در مراسم یادوراه 67 شهید روستای علی‌آباد از توابع شهرستان ملایر با بیان اینکه هدف دشمنان تهی کردن انقلاب اسلامی از درون است، اظهار داشت: امروز استکبار به هر طریق می‌خواهد ملت ایران را از شهدا و انقلاب دور کند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا می‌تواند پاسخ محکمی به توطئه‌ها‌ی دشمنان باشد، گفت: یکی از نکاتی که از یادواره شهدا باید بیاموزیم حفظ وحدت، یکپارچگی و اطاعت از ولی فقیه و‌نائب امام زمان(عج) است.

سردار فضلی با اشاره به رشادت‌ها و ایستادگی رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا چراغ راه و سوزن‌بان مسیر سعادت هستند و امروز نوبت ماست که با ادامه دادن راه شهدا یاد و خاطره آنان را برای همیشه در تاریخ زنده نگه داریم‌.

وی با اشاره به اقدامات رزمندگان اسلام در جلوگیری از پیشروی‌‌های نیروهای بعثی به شهر‌های ایران تصریح کرد: فررندان انقلاب اسلامی ایران در طول 8 سال دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک‌ وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس حق بزرگی برگردن ملت دارند گفت: امروز مهمترین وظیفه مسئولان انتقال آرمان‌های شهدا به نسل‌‌های آینده به ویژه جوانان است.

سردار فضلی با اشاره به انواع توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون افزود: آنها هنوز ملت ما را نشناخته‌اند و بار‌‌ها دیده‌اند این توطئه‌‌ها با حضور مردم و پیروی آنها از ولایت فقیه در دوره‌های مختلف تاریخی ناکام مانده است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر بیداری مستضعفین و جهان اسلام اظهار داشت: امروز هم این امت و رزمندگان اسلام بر سر عهد و پیمانشان با امام و انقلاب ایستاد‌ه‌اند و اگر امروز مقاومت اسلامی و دفاع از حرم‌شریف آل‌الله و پیروزی در سوریه، عراق و پیشروی نیروهای اسلام در مقابل داعش و تکفیری‌ را شاهد هستیم این الگو از انقلاب اسلامی و یاران امام و شهداست.

وی گفت: امروز در آزمون‌‌های پیش‌رو و در شرایطی که دشمن به دنبال این  است که بین مردم و امام ‌و ولی فقیه ‌شکاف و اختلاف ایجاد کند ‌باید مراقب وحدت ‌باشیم.

سردار فضلی با اشاره به اینکه جوانان امروز ‌انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا در طول سال در تکایا، مساجد ،حسینیه‌ها و پایگاه‌ها تاکید کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا جوانان ما را با اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا  آشنا می‌کند.

سردار فضلی با اشاره به اقدامات بزرگی که در طول 18 سالی که یادواره شهدا در روستای علی ‌آباد برگزار شده است، گفت: در این مدت مردم و مسئولان این منطقه 20 اقدام مختلف انجام داده‌اند که می‌تواند الگویی برای سایر نقاط کشور اسلامی باشد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انجام برخی از این اقدامات ثمره برگزاری یادواره‌های شهدا در این روستا بوده است، گفت: شهدا چراغ راه و سوزن‌بان مسیر سعادت هستند و همواره باید از آنها قدردانی و تکریم شود همانگونه که انقلابی‌ها را تکریم می‌کنیم.

سردار فضلی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح ملی کرامت در دو شهر ملایر و‌ همدان و فلاورجان اصفهان در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ضروریست استفاده از همه ظرفیت‌های ملی و استانی و همراهی و حمایت همه جانبه مردم و مسئولان در راستای ریشه‌کن کردن این معضل اجتماعی به کار گرفته شود‌.

وی با اشاره به نقش اثرگذار و بی‌بدیل مردم در تمامی عرصه‌‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولان دقت کنند که با همراهی، همت و پشتیبانی مردم است که می‌توانیم در این شرایط هجمه فرهنگی سنگین، اقدامات و‌گام‌‌های بلندی را برداریم.

وی هجمه‌های فرهنگی را زنگ خطری برای کانون خانواده‌‌ها و اجتماع دانست و افزود: امروز مهمترین هدف دشمنان دوری مردم از شهدا و انقلاب است و لازم است با شهدا عهد و‌پیمان ببندیم که در ادامه راه و‌ مسیر آنها همچون شهید بابایی ثابت قدم می‌ایستیم‌.

وی با بیان اینکه در مقابله با هجمه‌‌های فرهنگی دشمنان تنها راهکار ما الگو قراردادن شهید بابایی و سایر شهداست افزود: ما امروز در عملیات بزرگ راهیان نور به نام شهید بابایی می‌گوییم راهیان‌ نور یک حج بصیرتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار