شهردار نهاوند از نصب وراه اندازي سیستم صوتی در فضای آرامستان (باغ بهشت) با اعتباري بالغ بر 30 ميليون ريال خبر داد و گفت:سيستم صوتي به منظور برپایی هر چه بهتر مراسمات مذهبی شهروندان، نوای ملکوتی قرآن و مناجات در محیط به صورت مطلوب پخش و مدیریت می شود .
کد خبر: ۴۶۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 20 July 2017
شهردار نهاوند از نصب  وراه اندازي سیستم صوتی در فضای آرامستان (باغ بهشت) با اعتباري بالغ بر30 ميليون ريال خبر داد و گفت:سيستم صوتي به منظور برپایی هر چه بهتر مراسمات مذهبی شهروندان، نوای ملکوتی قرآن و مناجات در محیط به صورت مطلوب پخش و مدیریت می شود . 

به گزارش روابط عمومي شهرداري نهاوند،اميررضا يوسفيان ضمن اعلام این خبر با اشاره به تلاش شهرداری جهت تامین رفاه حال شهروندان درمحیط آرامستان افزود: در محوطه آرامستان نهاوند،7عدد آبخوري جهت شستشوی قبور و سایر مصارف شهروندان نصب و استفاده شده است.

يوسفيان با اشاره به وجود 6 چشمه سرويس بهداشتي در محل باغ بهشت خاطر نشان كرد: 2 دستگاه آبسردکن نيز برای استفاده عموم شهروندان نصب شده است.

وي با اشاره به اينكه غسالخانه آرامستان نيز بهسازي و ساماندهي شده است،تصريح كرد:قسمتهاي معيوب اين غسالخانه ترميم و بازسازي شد كه اين عمليات شامل،ديواره سازي،كف سازي و ... مي باشد.

لازم بذكر است اعتبارعملياتهاي مذكور توسط خيرين تامين و به اجراء درامده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار