رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی در نهاوند برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ 15 July 2017
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی در نهاوند برگزار می شود.

به گزارشتابناک همدان از نهاوند؛ محرم روزبه اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بوکس کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی با حضور ۲۵۰ ورزشکار و ۱۰۰ تن از عوامل اجرایی در شهر نهاوند برگزار می شود.

روزبه گفت: این مسابقات از تاریخ ۲۹ تیرماه سال جاری لغایت سوم مردادماه در شهر نهاوند با حضور ورزشکاران ۳۲ استان کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که مسابقات کشوری بوکس انتخابی تیم ملی در شهر نهاوند برگزار می شود، افزود: از شهرستان نهاوند دو ورزشکار به نامهای امیر محمد جوشقانی در وزن ۵۴ کیلو گرم و محمد سینا امینی در وزن ۶۶ کیلو گرم در این مسابقات شرکت می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان داشت: میزبانی مسابقات مختلف بوکس باعث بالارفتن کیفیت فنی این رشته در سطح شهرستان شده و یک تحول بزرگ درمنطقه ایجاد خواهد کرد و با توجه به این که سنین پایه از اولویت خاصی برخوردار هستند این اقدام می‌تواند یک قدم بزرگ برای آغاز اقدامات بزرگ بعدی نیز باشد.

محرم روزبه در پایان گفت: برندگان برتر این مسابقات در اردوی انتخابی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران در رده سنی نوجوانان حضور خواهند داشت
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار