فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد در ادامه با اشاره به طرح جوانه‌های شجره صالحین عنوان کرد: در طرح جوانه‌های شجره طیبه صالحین تابستان امسال، سهم اسدآباد ١٨ پایگاه خواهد بود که از این تعداد سهم، ۶ پایگاه برای خواهران و ١٢ پایگاه برای برادران درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۶۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ 15 July 2017
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد از ارائه یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان تسهیلات در بحث اقتصاد مقاومتی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا،سرهنگ حسن مرادی افزود: این میزان اعتبار در سال گذشته به ١١۶ نفر از متقاضیان در راستای بحث اقتصاد مقاومتی در ٢٣ عرصه با اشتغالزایی ٢٢۶ نفر پرداخت شده است.

وی پرورش گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ، دام سبک و سنگین، پرورش زنبورعسل، کشت زعفران، خشک‌کن میوه، ترشیجات و شوریجات، پرورش قارچ، کشت موسیر، پرورش آبزیان و صنایع دستی را از اهم عرصه‌های ارائه تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی شهرستان در سال گذشته برشمرد و گفت: طی مدت فوق ١٩٠٣ نفر نیز در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده‌اند.

مرادی افزود: از تسهیلات واگذار شده در بحث اقتصاد مقاومتی سال گذشته بیش از ١٩٨ میلیون تومان در راستای تسهیلات صنایع تبدیلی به ١٧ نفر در ۵ عرصه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سالجاری نیز پیش‌بینی می‌شود میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان در راستای بحث اقتصاد مقاومتی به همین میزان باشد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد در ادامه با اشاره به طرح جوانه‌های شجره صالحین عنوان کرد: در طرح جوانه‌های شجره طیبه صالحین تابستان امسال، سهم اسدآباد ١٨ پایگاه خواهد بود که از  این تعداد سهم، ۶ پایگاه برای خواهران و ١٢ پایگاه برای برادران درنظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: طرح جوانه‌های شجره طیبه صالحین هر ساله با آغاز ایام تابستان به جهت پرکردن اوقات‌فراغت جوانان کشور و تبع آن جوانان استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار