نوراله زاده در این همایش گفت: تربیت نیروی اسانی ماهر و کارآفرین در پرتو آموزش های مهارتی از اهداف نظام آموزشی دولت تدبیر و امید است و در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال پایدار، صندوق کارآفرینی امید همه تلاش خود را در تحقق این آرمان بکار بسته و با تمام توان در این مسیر قدم بر می دارد.
کد خبر: ۴۶۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ 15 July 2017
پانزدهمین دوره مسابقات علمی هنرستان های کار و دانش کشور در استان آذربایجان غربی با حضور نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.

به گزارشتابناک همدانبه نقل از صندوق کارآفرینی امید؛ نوراله زاده در این همایش گفت: تربیت نیروی اسانی ماهر و کارآفرین در پرتو آموزش های مهارتی از اهداف  نظام آموزشی دولت تدبیر و امید است و در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال پایدار، صندوق کارآفرینی امید همه تلاش خود را در تحقق این آرمان بکار بسته و با تمام توان در این مسیر قدم بر می دارد.

وی برگزاری تخصصی فستیوال هایی کارآفرینی در سطح ملی را ضروری دانست و افزود: با برگزاری تخصصی جشنواره های کارآفرینی ملی می توان حفره های که در نظام آموزشی وجود دارد را شناسایی کرد.

گفتنی است در پایان این همایش نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از 115 نفر از برگزیدگان این جشنواره با اهداء لوح تقدیر و تسهیلات قرض الحسنه 100 میلیون ریالی قدردانی بعمل آورد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار