مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به تعداد مشترکان گاز شهری اشاره کرد و گفت: 573 هزار 300 مشترک گاز در استان همدان وجود دارد که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان همدان است.
کد خبر: ۴۵۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 13 July 2017
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار همدان انجام گرفته است گفت: این پروژه به زودی همزمان با سایر پروژه‌های آماده افتتاح همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم؛ محمد مهدی مهدوی اظهار داشت:‌ از ابتدای امسال تاکنون گازرسانی به 13 روستای بالای 20 خانوار همدان انجام گرفته که آماده بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: با افتتاح این تعداد پروژه 996 روستای همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند ضمن اینکه گازرسانی در حدود 7 روستای دیگر نیز در حال انجام است و برای 10 الی 12 روستای دیگر نیز در حال انتخاب پیمانکار پروژه هستیم.

مهدوی با بیان اینکه در سال 95 در سطح استان همدان مجموع 266 کیلومتر شبکه شهری و روستایی اجرا شد عنوان کرد: با این روند به زودی تمام روستاهای بالای 20 خانوار همدان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به تعداد مشترکان گاز شهری اشاره کرد و گفت: 573 هزار  300 مشترک گاز در استان همدان وجود دارد که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان همدان است.

مهدوی اعلام کرد: در دولت تدبیر و امید یک هزار و 560 واحد صنعتی، تولیدی، کشاورزی جزء و عمده به غیر از مشترکان خانگی و تجاری از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 100 درصد از جمعیت شهری و 99.5 درصد جمعیت روستایی استان همدان از نعمت گاز برخوردار هستند و این در حالی است که ضریب نفوذ گازرسانی در استان همدان از متوسط کشوری جلوتر است.

مهدوی با بیان اینکه در این دولت 86 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در نقاط روستایی در سطح کشور 78 درصد و در بخش شهری 84 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز در سطح استان همدان در بخش‌های مختلف مصرف شده است که این میزان مربوط به 3 ماه و 15 روز از سال 96 است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریج کرد: بعد از نیروگاه شهیدمفتح، سیمان هگمتانه و سیمان نهاوند در بخش صنعتی بزرگترین مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار