امام جمعه نهاوند توجه به امر عفاف و حجاب را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف و رعایت شئون اسلامی در جامعه امری ضروری است که باید مورد اهتمام همه مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۴۵۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 13 July 2017
امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز از بدحجابی به عنوان یک حربه علیه ما استفاده می کنند و سعی دارند با ترویج آن کشور را با خطر فرهنگی مواجه کنند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا درتجمع جمعی از مردم نهاوند که به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده در چهار راه آزادگان این شهر برگزار شد افزود: حجاب وعفاف نماد فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی است که در طول قرنها مردم ما با استفاده از آن دربرابر استکبار ایستادگی کرده است واجازه نداده دشمنان به اهداف فرهنگی خود برسند.

وی افزود: دشمن که از ابتدا توطئه های مختلفی را برای نابودی انقلاب اسلامی طراحی و به کار بسته هر بار با شکست مواجه شده است و نتوانسته به هدف خود برسد اما همچنان در این زمینه امیدوار است و می خواهد از طریق فرهنگی و بی بند و باری انقلاب را از درون تهی کند.

امام جمعه نهاوند توجه به امر عفاف و حجاب را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف و رعایت شئون اسلامی در جامعه امری ضروری است که باید مورد اهتمام همه مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام مغیثی نیا اضافه کرد: دشمن می خواهد آثار و فرهنگ انقلاب اسلامی را از بین ببرد لذا ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی باید از دغدغه های اولویت دار مسئولان شهرستان باشد.

وی هدف قرار دادن کیان خانواده را از دیگر اهداف تهاجم فرهنگی دشمنان ذکر کرد و افزود: از بین بردن حیا وعفت عمومی و تلاش برای نابودی بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی، از دیگر اهداف دشمن است که آنرا از طریق ترویج فرهنگ بی بند و باری و بدحجابی دنبال می کند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب در جامعه باعث افزایش سلامت اجتماعی می شود افزود: پدران و مادران باید در این زمینه احساس مسئولیت کرده و از حریم امنیت خانواده خود دفاع کنند تا دشمنان در اجرا و به تکامل رسیدن اهداف شوم خود ناکام بمانند.

در این تجمع زنان با در دست داشتن دست نوشته هایی خواستار ترویج چادر به عنوان حجاب برتر و همچنین حفظ ارزش های اسلامی شدند و با شعارهایی با مضمون، 'جهاد زن حجاب است'، 'حزب الله بیدار است از بد حجابی بیزار است' و' زینت زن حفظ حجاب است'، بر رعایت اصول پوشش اسلامی تاکید کردند.

همچنین اجتماع عظیم مردمی عصر چهارشنبه در پیاده راه بوعلی شهر همدان برگزار شد.
21 تیر ماه سالروز به خون کشیده شدن جمعی از زنان که در مقابله با کشف حجاب رضاشاه در مسجد گوهر شاد مشهد به بست نشسته بودند است که این روز به عنوان روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار