گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام فاضلیان رئیس حوزه علمیه خواهران در استان همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و تعدادی از مسوولان استانی و کشوری حضور داشتند.
کد خبر: ۴۵۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 13 July 2017
پیاده‌راه بوعلی همدان در روز عفاف و حجاب و در مواجهه با برنامه دشمن در تبليغ «چهارشنبه سفيد» پر شد از بانوان مححبه‌اي كه بايد به حق آنها را مرواريدان در صدف خواند.

به گزارش فارس، همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب و در تقابل با طرح خبیثانه دشمنان و دست نشانده‌های آنها در اجرای چهارشنبه‌های سفید، عصر امروز مردم دارالمومنین همدان و بانوان پیرو فاطمه زهرا(س) به منظور ابراز علاقه خود به حجاب و تفهیم این امر که «حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیت است» در اجتماع بزرگ مردمی «صیانت از حریم خانواده» در پیاده‌راه بوعلی گرد آمدند.

این مراسم از ابتدای پیاده راه بوعلی و با پیاده‌روی بانوان باحجاب آغاز شد؛ بعد از آن حاضران به منظور پیگیری برنامه‌ها مقابل سینما قدس مستقر شدند.

در طی مسیر نمایشگاه و غرفه‌هایی به مناسبت روز عفاف و حجاب و یک میز نقاشی کودکان با موضوع حجاب برپا شده بود، بانوان محجبه فعال فرهنگی استان با شاخه‌های رز قرمز دیگران را به رعایت پوشش اسلامی دعوت می‌کردند.

این مراسم با طنین شعار «ای خواهر مسلمان زینت تو حجاب است»، «عفت و زینت زن در پرتو حجاب است»، «حجاب حکم خداست منکر آن بی‌حیاست»، «اشعه فساد و بی‌حجابی، سیاست کهنه آمریکایی»، «چادر حجاب برتر، خشنودی پیامبر»، «چادر که بر سر ماست، حجاب برتر ماست»، «مرگ بر آل سعود کافر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «لبیک یا حسین»، «لبیک یا زینب» و «لبیک یا زهرا» همراه بود.

برنامه به طور رسمی با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و طنین سرود ملی آغاز شد و در ادامه گروه نوالمهدی به اجرای همخوانی سرود با موضوع عفاف و حجاب پرداختند.

گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام فاضلیان رئیس حوزه علمیه خواهران در استان همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و تعدادی از مسوولان استانی و کشوری حضور داشتند.

نکته جالب توجه در این مراسم این بود که هیچ یک از مسوولان ارشد استانی در این مراسم که به منظور ترویج عفاف و حجاب در جامعه بود حضور نداشتند.

عکاسان و فیلمبرداران خبری نیز به منظور بازتاب گسترده این حرکت جمعی و مردمی حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار