رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان گفت: عدم عرضه کافی پیاز در بازار همدان سبب افزایش قیمت این محصول در بازار همدان تا مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ تومان شده است.
کد خبر: ۴۵۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 11 July 2017
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان گفت: عدم عرضه کافی پیاز در بازار همدان سبب افزایش قیمت این محصول در بازار همدان تا مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ تومان شده است.

به گزارش ایرنا؛ رضا البرزی اظهار داشت: با توجه به ناچیز بودن قیمت پیاز در سال گذشته و عدم استقبال از این محصول سبب شد که امسال کشت پیاز  توسط کشاورزان کاهش یابد.

وی افزود: قرار نداشتن در فصل عرضه پیاز در همدان و نرسیدن زمان برداشت این محصول در استان‌های دیگر سبب افزایش قیمت این محصول در سطح بازار همدان شده است .

البرزی با بیان اینکه با واردات این محصول می‌توان قیمت را در بازار کنترل کرد، عنوان کرد:  با فرا رسیدن زمان برداشت محصول پیاز در استان‌های دیگر و واردات این محصول به استان همدان می‌شود قیمت پیاز را در بازار کنترل کرد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با اشاره به اینکه عرضه کم پیاز در بازار سبب افزایش قیمت این محصول شده است، تصریح کرد: پیاز در بازار همدان کیلویی 4 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

البرزی بیان کرد: قیمت سبزیجات و صیفی‌جات در بازار همدان بسیار نازل و ارزان است و با توجه به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته قیمت‌ها در همدان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در بازار همدان به جز محصول پیاز هیچ‌گونه کمبود و مشکل عرضه‌ای وجود ندارد، اظهار داشت: در عرضه میوه و دیگر تره‌بار در بازار همدان هیچ مشکلی وجود ندارد.

البرزی با تأکید بر اینکه کمبود پیاز در بازار دلیل اصلی افزایش قیمت این محصول است، گفت: با توجه به اینکه فصل پیاز همدان نیست، این محصول بالاترین قیمت را در بازار همدان دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان تأکید کرد: وضعیت قیمت و عرضه دیگر میوه‌ها در بازار همدان خوب و قیمت‌ها مناسب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار