امام جمعه ملایر:
حجت الاسلام برقراری همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع سران قوه قضاییه همزمان با هفته قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: طبق تاکیدات رهبری قوه قضاییه باید حقوق عامه مردم از جمله سیاسی و اجتماعی را به رسمیت بشناسد و آنها را حفظ کرده و پرچمدار این حقوق باشد.
کد خبر: ۴۵۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 08 July 2017
حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر گفت: مالیات و درآمد حاصل از آن یکی از اصول سیاست اقتصاد مقاومتی است که شرعی و قانونی باید پرداخت شود، در غیر اینصورت برای کشور کمرشکن است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ وی با اشاره به 14 تیرماه روز مالیات، فرار مالیاتی را یکی از بلاهای جامعه دانست و بیان کرد: ساز و کاری باید برای پرداخت مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی از سوی مسئولان اندیشیده شود تا شاهد بروز مشکلات اقتصادی در کشور نباشیم.

وی تاکیدکرد:به جای تولید واستخراج روزافزون نفت،باید مالیات ساماندهی شود، امروز مسابقه بر سر تولید نفت بیشتر است، در حالیکه این یک خسارت برای کشور بوده وباید ذخایر ملی کشور را حفظ کنیم.

حجت الاسلام برقراری به کودتای نافرجام قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد و فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: رضاخان از سال 1306 به بعد مخالفت خود را با اسلام، ارزش ها و روحانیت آغاز کردوبرای توسعه همه جانبه بین المللی مساله کشف حجاب را در کشور پیاده کرد.

وی تاکیدکرد: بانوان ما باید بدانند که برای حفظ حجاب خون های زیادی ریخته شد و از آن زمان تا به امروز دشمن به دنبال حیازدایی و غیرت زدایی است.

خطیب جمعه ملایر حجاب و عفاف را پرچم حیا، غیرت و طهارت عنوان و عنوان کرد: همه ما باید برای پیاده کردن حجاب و عفاف اهل امر به معروف و نهی از منکر باشیم تا حجاب و عفاف به عنوان یک سرمایه بزرگ انسانی در جامعه حفظ شود.

حجت الاسلام برقراری آمار روز افزون طلاق، افزایش آسیب های اجتماعی و متلاشی شدن خانواده ها را از جمله آثار سوء بی حجابی در جامعه دانست و تصریح کرد: دشمن امروز برای حجاب و عفاف ما اسلحه کشیده و گلوله هایش متوجه اعتقادات مردم است.

وی در ادامه گفت: در این هفته باید آثار بی حجابی و حجاب و عفاف در جامعه تبیین شود، از مسئولان مربوطه می خواهیم طرح حجاب و عفافی که سال 84 در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود، این قانون در جامعه اجرا و نسبت به حجاب کم توجه نباشیم.

حجت الاسلام برقراری همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع سران قوه قضاییه همزمان با هفته قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: طبق تاکیدات رهبری قوه قضاییه باید حقوق عامه مردم از جمله سیاسی و اجتماعی را به رسمیت بشناسد و آنها را حفظ کرده و پرچمدار این حقوق باشد.

وی مقابله با فساد و تبعیض، برخورد با قضات متخلف و معرفی قضات شجاع و مخلص را از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب از قوه قضاییه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: قوه قضاییه باید نسبت به تحقق منویات وخواسته های مد نظر رهبر معظم انقلاب قدم بردارد.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود نشست منافقان در فرانسه را از دیگر نقشه های شوم دشمنان خواند و اظهار کرد: مسئولان نظام باید نسبت به این اقدام فرانسه عکس العمل نشان می دادند و سفیر فرانسه را فرا می خواندند.

حجت الاسلام برقراری گفت: عقد قرارداد اخیر نفتی ایران با شرکت توتال از جمله اقداماتی است که مردم ایران را نسبت به سرمایه های ملی خود نگران می کند، چراکه فن آوری و صنعت نفت اهمیتش کمتر از مساله هسته ای نیست و هر دو برای ملت ما مهم است.

وی تاکید کرد: مسئولان مراقب باشند همانگونه که دشمن با برجام به دنبال نفوذ است، با این قراردادها نیز به دنبال سوء استفاده و کسب منفعت های خودشان است.

وی همچنین به آزادسازی موصل و برچیده شدن هیمنه داعش اشاره و اظهار امیدواری کرد: با اتحاد و وحدت رویه مردم، دولتمردان و نیروهای عراقی، موصل در حال آزادسازی است و امنیت پایداری در عراق ایجاد خواهد شد که در سوریه هم وضعیت اینگونه است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال برنامه ریزی خطرناک برای قتل عام سوریه هستند، افزود: ملت های منطقه و دولتمردان باید جلوی فتنه آمریکا را در منطقه بگیرند تا دیگر شاهد حادثه تلخ در این منطقه نباشیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار