استاندار همدان با بیان اینکه همدان در احداث و استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی پیشرو است گفت: برای هر نوع همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی در استان همدان آمادگی کامل داریم
کد خبر: ۴۵۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 05 July 2017
استاندار همدان با بیان اینکه همدان در احداث و استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی چشم انداز روشنی دارد، گفت:برای هر نوع همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی در استان همدان آمادگی کامل داریم.

به گزارش تسنیم، محمد ناصر نیکبخت در دیدار سرمایه‌گذاران آلمانی وایرلندی در همدان، اظهار داشت: از اینکه هر دو طرف به وعده اولیه در سرمایه‌گذاری مشترک عمل کرده‌ایم، خوشحال هستم و برای هر نوع همکاری با سرمایه‌گذاران در استان همدان آمادگی کامل داریم.

وی با بیان اینکه کشور ایران بحمدالله بر روی ریل توسعه قرار گرفته و با شرایط جدیدی که دولت فراهم کرده ، ایران آمادگی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر را دارد گفت:
چه بهتر که شریک ما در سرمایه‌گذاری خارجی شما باشید زیرا با سرمایه‌گذاری قبلی ، خود را ثابت کرده‌اید.

نیکبخت با اعلام رضایت از نحوه همکاری سرمایه‌گذاران ایرلندی و آلمانی در همدان افزود:از طرف خودم و دولت به شما قول می‌دهم که هر گونه همکاری برای سرمایه گذاری با شما انجام شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه استان همدان  برای سرمایه گذاری انتخاب مناسبی است گفت:استان همدان با 9 استان همجوار فاصله نهایت 3 ساعته دارد و همه زیرساخت‌ها و امکانات  برای سرمایه گذاری  در آن مهیاست.

نیکبخت همدا را استانی تاریخی است و دارای 1800 اثر تاریخی معرفی کرد و اظهار داشت:آمادگی دارم برای هر نوع همکاری برای توسعه و نیاز شما مانند گذشته، قول همکاری بدهم  و
خوشحالم که اعتماد متقابل ایجاد شده زیرا برای سرمایه گذاری ایجاد اعتماد بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه هم همدان و هم کشور نیاز اساسی به تکنولوژی بسته بندی دارند، افزود:چه در بخش مواد غذایی ، میوه و محصولات کشاورزی و چه صادرات صنایع دستی ، نیاز کشور به بسته بندی مدرن بسیار بالاست و لازم است سرمایه‌گذاران درباره بسته بندی و بازار بسته بندی در ایران مطالعاتی انجام دهند.

استاندار همدان با بیان اینکه همه امکانات را در اختیار سرمایه‌گذار می‌گذاریم و انتظار ما این است که با سرمایه گذاری که در نیروگاه‌های خورشیدی همدان انجام شود، گفت: سرمایه‌گذارانی اظهار تمایل دارند برای فعالیت در حوزه بسته بندی اما تکنولوژی برتر و سرمایه‌گذاران امتحان پس داده در استان را ترجیح می‌دهیم.

نیکبخت اظهار داشت:ایران در دولت یازدهم که دولت محیط زیست است، حرکت جدی و خوبی را به سمت استفاده و گسترش انرژی‌های پاک بخصوص نیروگاه های خورشیدی آغاز کرده است و نیز همدان در احداث و استفاده از نیروگاه های خورشیدی در کشور جایگاه خوبی دارد و با توجه به سرمایه گذاری‌های در حال انجام ، چشم انداز روشنی دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار