کد خبر: ۴۵۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 01 July 2017
معاون آموزش دادگستری خوزستان گفت :این استان در جدول جرائم و درگیری های خیابانی رتبه 27 را در بین 31 استان کشور دارد و این رتبه نشان از آرام بودن مردم را دارد.
معاون آموزش دادگستری: خوزستان در جدول جرائم و درگیری های خیابانی رتبه 27 را در کشور دارد
حجت الاسلام سعید سعدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اهواز در مصلی امام خمینی (ره) اهواز اظهار کرد : یکی از حوادث تلخ در جمهوری اسلامی حادثه هفتم تیر است که جمعی از مسئولان نظام و از جمله شهید بهشتی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 
سعیدی ادامه داد :خوزستان با توجه به اقلیمی که دارد مهمترین استان اقتصادی کشور است و با توجه به وفور حاشیه نشینی در این استان مسئولان باید توجه بیشتری به این استان داشته باشند.
وی افزود : بی توجهی به خوزستان در سالهای قبل باعث شد که این استان مشکلات حاشیه نشینی داشته باشد و همین امر باعث بروز جرم در این استان شده است.
معاون آموزش دادگستری خوزستان بیان کرد:در خوزستان زیر ساختهایی که باید تامین شود تا دستگاه قضایی فعالیت کند ضعیف است به گونه ای که با 49 درصد کمبود قاضی و 63 درصد کمبود کارمند قضایی مواجه هستیم .
سعیدی افزود : دادگستری خوزستان در کنار کارهای قضایی، کمیته هایی را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل داده است که با کمک شعب دادگستری همین استان توانسته ایم باند های فاسد مالی بزرگ را شناسایی کنیم .
وی ادامه داد : درسال 95 توانستیم در دادگستری استان 265 مصوبه در خصوص حمایت از سرمایه گذاران تصویب کنیم.
سعیدی تاکید کرد : بانکها در سود دهی با سرمایه گذار شریک هستند ولی در زیان دهی توجهی ندارند که باید مسئولین به این موضوع رسیدگی کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار