امام جمعه موقت همدان با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 به دست آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعادل سردمداران آمریکا را سرنگون و حق خون شهدا را از آنها بگیرد.
کد خبر: ۴۵۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 30 June 2017
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه جریان نفاق، افراد مومن و انقلابی زیادی را از امت اسلامی گرفته است، گفت:توطئه دشمنان به‌لطف خدا و وجود رهبری معظم انقلاب راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان دستاوردهای مثبت زیادی را برای مومنان داشته است که باید مراقبت شود این دستاوردهای ارزشمند به راحتی از دست نرود.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان بسیاری از مومنان رو به سوی خداوند متعال کردند گفت:حضور پرجمعیت مردم در نماز عید فطر نشان‌دهنده اسلام قوی است که باید از آن برای سعادت دنیوی و اخروی استفاده کرد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به حضور حماسی مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس و تقدیر از این تکلیف‌مدار مردم مومن افزود:مردم در روز قدس در واقع برای دفاع از مظلوم به صحنه آمدند.

وی با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 به دست آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعادل سردمداران آمریکا را سرنگون و حق خون شهدا را از آنها بگیرد.

جوادی ضمن تسلیت سالگرد شهادت آیت‌الله صدوقی و لزوم آشنایی بیشتر نسل جوان با این شخصیت خاطرنشان کرد: نفاق افراد مومن زیادی را از امت اسلامی گرفته است که باید هوشیار بود و راه شهدا را ادامه داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار