عراقی گفت: باید با ارائه خدمات مطلوب به مسافران به آنها بگوییم استان همدان شهری با یک قدمت تاریخی کهن، دارای جاذبه‌های گردشگری خوب و فرهنگی غنی است بنابراین برای این کار نحوه خدمات‌رسانی باید عالی باشد تا بتوانیم گردشگری همدان را در مسیر تکامل ادامه دهیم.
کد خبر: ۴۴۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 20 June 2017
معاون امور عمرانی استاندار همدان تأکید کرد: مهمترین اولویت استان همدان توسعه گردشگری است.

به گزارش ایسنا، محمودرضا عراقی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، با بیان اینکه سالی که نکوست از بهارش پیداست، گفت: با توجه به بارندگی‌های امسال و تأمین آب شرب سال خوبی را آغاز کرده و با انرژی پیش می‌رویم.

وی مهمترین اولویت استان را توسعه گردشگری نام برد و افزود: با موج عظیم مسافرانی که در ایام تعطیلات عیدفطر و تابستان به همدان می‌آیند، می‌طلبد مباحث گردشگری را ارتقاء دهیم.

عراقی اضافه کرد: باید با ارائه خدمات مطلوب به مسافران به آنها بگوییم استان همدان شهری با یک قدمت تاریخی کهن، دارای جاذبه‌های گردشگری خوب و فرهنگی غنی است بنابراین برای این کار نحوه خدمات‌رسانی باید عالی باشد تا بتوانیم گردشگری همدان را در مسیر تکامل ادامه دهیم.

وی تعطیلات عیدسعید فطر و تابستان را بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان به مسافران و رونق صنعت توریسم در استان عنوان و اعلام کرد: انسجام اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها از موضوعات مهم ارائه خدمات مطلوب به مسافران است همچنین در محدوده جورقان و میدان فرودگاه همدان می‌توان با استقرار یک کیوسک اطلاع‌رسانی اطلاعات مناسبی به مسافران داد.

معاون عمرانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای اسکان مسافران عید فطر آمادگی کامل دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان نیز در این ستاد به اطلاع‌رسانی مستمر هواشناسی نسبت به وضعیت آب و هوایی اشاره کرد و گفت: برای اطلاع‌رسانی ایستگاه‌هایی مقرر شده اما گنجنامه و غارعلیصدر فاقد این ایستگاه‌هاست که می‌طلبد برای آن برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار