مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان از ثبت‌نام ۳ هزار نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف رمضانیه خبر داد و گفت: ۸۵ درصد ثبت‌ نام‌ کنندگان در مراسم اعتکاف رمضانیه را جوانان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۴۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 18 June 2017
مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان از ثبت‌نام 3 هزار نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف رمضانیه خبر داد و گفت: 85 درصد ثبت‌نام‌کنندگان در مراسم اعتکاف رمضانیه را جوانان تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، مهدی صلواتیان با بیان اینکه مراسم اعتکاف رمضانیه در سالجاری در 13 مسجد استان همدان برگزار خواهد شد، افزود: در شهرستان همدان نیز 1700 نفر برای شرکت در این مراسم در مساجد جامع، جورقان، علی‌آباد فرهنگیان و شهرک‌بهشتی معتکف خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 3500 نفر در مراسم اعتکاف رمضانیه ثبت‌نام کرده بودند اما امسال به علت وضعیت نامناسب مسجد جامع و تداخل این ایام با ایام امتحانات، شمار شرکت‌کنندگان کاهش یافته است.

صلواتیان با بیان اینکه 40 هزار تومان هزینه بابت ثبت‌نام در مراسم اعتکاف رمضانیه دریافت می‌شود، یادآور شد: این مبلغ ممکن است کاهش یابد چرا که از ظرفیت خیرین در این امر استفاده می‌شود.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان یادآور شد: اعتکاف رمضانیه در شهرستان همدان از روز 21 ماه مبارک رمضان تا 29 این ماه در سه دوره سه روزه برگزار می‌شود اما در سایر شهرستان‌ها با توجه به نظرسنجی انجام شده از این افراد در یکی از دوره‌های دهه پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد شرکت‌کنندگان در این مراسم را جوانان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: تقریبا 75 درصد ثبت‌نام‌کنندگان را خانم‌ها تشکیل داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار