همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان نهاوند در ۴ منطقه این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 18 June 2017
همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان نهاوند در ۴ منطقه این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند؛ فرماندار نهاوند در جلسه شورای هماهنگی روز جهانی قدس اظهار کرد: مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان نهاوند امسال نیز در روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از اقدامات استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

 کریم حمید وند گفت: به همین منظور در آستانه روز جهانی قدس مسیرهای راهپیمایی این روز در شهر نهاوند و شهرهای گیان، فیروزان و برزول با هماهنگی بخشداران مشخص می‌شود.

بر این اساس راهپیمایی در شهر نهاوند با تجمع از مقابل مسجد شهید حیدری از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود و سپس از چهارراه ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان پیروزی، میدان امام (ره) تا مصلای نماز جمعه ادامه می‌یابد.

راهپیمایان در مصلی نماز جمعه این شهرستان تجمع می‌کند و از سخنرانی حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه این شهرستان استفاده می‌کنند.

همچنین به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی و امنیتی در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود به‌طوری‌که از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان محدودیت تردد در خیابان ۱۷ شهریور اجرا و با شروع به حرکت راهپیمایان، این محدودیت‌ها در میدان ابوذر، خیابان ابوذر، تقاطع ۲۲ بهمن، تقاطع هلال‌احمر و میدان امام (ره) و مصلی نهاوند به اجرا گذاشته می‌شود، و نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مراسم در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار