مدیر توسعه و ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی ادامه داد: استان همدان بیش ازهزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد که بیش از ۸۵ درصد آن بهسازی و آسفالت شده است.
کد خبر: ۴۴۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 14 June 2017
مدیر توسعه و ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بابیان اینکه همدان پیشرو در نهضت آسفالت راه‌های روستایی کشور گفت: ۸۵ درصد راه‌های روستایی همدان بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش ایرنا، حبیب نادیان رفیع افزود: بر اساس اعلام برنامه وزارت راه و شهرسازی کل راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار باید آسفالت شود که استان همدان در اجرای این طرح از نرم کشوری جلوتر است.

وی بابیان اینکه کل راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در همدان آسفالت است افزود: در استان همدان آسفالت راه‌های با بیش از ۲۰ خانوار نیز شروع‌شده است.

مدیر توسعه و ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی ادامه داد: استان همدان بیش ازهزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد که بیش از ۸۵ درصد آن بهسازی و آسفالت شده است.

نادیان رفیع تصریح کرد: با اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ۷۰ کیلومتر راه روستای، ۱۰۰ درصد راه‌های روستایی استان همدان آسفالت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به همکاری اداره کل راه و شهرسازی با شهرداری شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گفت: برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفربر اساس قانون بودجه ۹۴ و ۹۵ به‌صورت مشارکتی با شهرداری روکش آسفالت جاده‌هایی که در تردد سفرهای برون‌شهری است را انجام دادیم که قیر وزارتخانه و آسفالت را شهرداری‌ها انجام داده‌اند.

وی اظهار کرد: در این راستا در مسیر بزرگراه کربلا در شهر مریانج ۳٫۱ کیلومتر با ۴۴۰ تن قیرترمیم و آسفالت شده است.

نادیان رفیع بیان کرد: در شهرهای رزن، کبودرآهنگ و قهاوند آسفالت ۱۵ کیلومتر با ۲ هزار تن قیر و در شهرهای فامنین، قروه، گیان و لالجین نیز ۱۶ کیلومتر با سه هزار تن قیر در دست اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار