مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۳ نرخ خرید دانه کلزا را ۲۷ هزار و ۸۳۰ ریال و گل‌رنگ را ۲۶ هزار و ۱۸۶ ریال عنوان کرد و افزود:‌ دانه آفتابگردان نیز به قیمت ۲۶ هزار و ۶۴۴ ریال خریداری می‌شود و با توجه به ادامه روند کشت آفتابگردان در استان میزان تولید دانه آن قابل پیش‌بینی نیست.
کد خبر: ۴۴۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 14 June 2017
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13از خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا و آفتابگردان در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان مبنی بر تولید 8 هزار و 900 تن دانه روغنی کلزا و 300 تن گلرنگ در استان است

به گزارش فارس، علیرضا رنجبرضرابی از خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا و آفتابگردان در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان مبنی بر تولید 8 هزار و 900 تن دانه روغنی کلزا و 300 تن گلرنگ در استان است.

وی با بیان اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 در استان همدان با عقد قرارداد به منظور مباشرت، تمهیدات لازم را در خصوص آماده‌سازی مراکز خرید در نقاط مختلف استان به عمل آورده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با توجه به پیش‌بینی‌ها خرید تضمینی دانه‌های روغنی را از کشاورزان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 نرخ خرید دانه کلزا را 27 هزار و 830 ریال و گلرنگ را 26 هزار و 186 ریال عنوان کرد و افزود:‌ دانه آفتابگردان نیز به قیمت 26 هزار و 644 ریال خریداری می‌شود و با توجه به ادامه روند کشت آفتابگردان در استان میزان تولید دانه آن قابل پیش‌بینی نیست.

 وی با اهمیت به کشت گیاهان روغنی خواستار توجه کشاورزان به این مسئله شد و افزود: هدف کشت کلزا در تناوب با گندم در استان همدان است و اگر به این موضوع توجه بیشتری شود باعث پایداری گندم خواهد شد.

 رنجبرضرابی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه آمادگی خرید دانه‌های روغنی را همزمان با برداشت داریم، افزود: پرداخت هزینه کلزای خریداری شده به کشاورزان به‌روز است چرا که این امر رویکرد مثبت و تشویقی برای تولید دانه‌های روغنی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار