امیر خجسته درباره اعتبارات اختصاص‌یافته به این پروژه اظهار داشت: ساختمان بیمارستان سوختگی ۱۲.۵ میلیارد تومان به‌منظور تکمیل بیمارستان هزینه برداشته و ۳ میلیارد تومان برای تجهیزات پزشکی این مرکز لحاظ شده و همچنین به‌منظور ارتقاء دستگاه‌های مدرن و پیشرفته این بیمارستان ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۴۴۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 14 June 2017
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سهم بخش خصوصی از خدمات درمانی افزایش یابد.

به گزارش مهر، امیر خجسته در بازدید از بیمارستان سوانح سوختگی بعثت همدان ضمن خرسندی از رعایت استاندارد های وزارت بهداشت برای ساخت این بیمارستان اظهار داشت: باید سهم بخش خصوصی از خدمات درمانی افزایش یابد.

امیر خجسته درباره اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه اظهار داشت: ساختمان بیمارستان سوختگی ۱۲.۵ میلیارد تومان  به منظور تکمیل بیمارستان هزینه برداشته و ۳ میلیارد تومان برای تجهیزازت پزشکی این مرکز لحاظ شده و همچنین به منظور ارتقاء دستگاه های مدرن و پیشرفته این بیمارستان ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به ظرفیت ۵۰ تختخوابی این بیمارستان گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۶ هزار متر در ۳ طبقه و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز پزشکی تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این بیمارستان زمینه استفاده بیماران استان از این مرکز فراهم شده و دیگر کمتر شاهد اعزام بیماران استان به استان‌های همجوار هستیم، گفت: با تکمیل این بیمارستان از تحمیل هزینه‌های بیشتر خانواده ها در آن اعزام ها کاسته خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص آغاز زمان بهره برداری و تکمیل شدن این بیمارستان گفت: عملیات اجرایی بخش سوانح و سوختگی بیمارستان بعثت از سال ۸۷ با سفر رئیس جمهور به همدان آغاز شده و  اکنون کار این بیمارستان سوختگی به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد: واگذاری طرح‌های درمانی به بخش خصوصی نوعی رقابت را پدید می‌آورد و از سوی دیگر سرمایه‌های مردم نیز در این بخش می‌تواند در راستای تکمیل فعالیت‌های درمانی مؤثر واقع شود.

امیر خجسته با بیان اینکه آنچه مردم نیاز دارند امنیت در حوزه درمان است، گفت: متخصصین ما باید همه قابلیت های علمی و فضاهای لازم را برای ارائه خدمات داشته باشند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: این بیمارستان مجهزترین مرکز سوختگی غرب کشور است و با مجهزترین تکنولوژی‌ها و جدید ترین ورژن‌های روز دنیا ساخته شده که طی چند روز آینده توسط وزیر بهداشت و درمان افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار