جوادی در بخش دیگری از سخنانش به‌تصادف یک دستگاه نفت‌کش با سمند به علت بی‌احتیاطی واقع در محور ملایر- نهاوند نرسیده به روستای انوج اشاره و عنوان کرد: این تصادف علاوه بر خسارت خودروها منجر به مصدومیت یکی از سرنشینان شد که روانه بیمارستان شد.
کد خبر: ۴۳۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 12 June 2017
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: حریق بسیار گسترده‌ای جنگل‌های زیر بام ملایر در محدوده اداره منابع طبیعی را فراگرفت.

به گزارش ایسنا، وحید جوادی در این رابطه توضیح داد: طبق بررسی‌های کارشناسی انجام شده علت آتش‌سوزی سهل‌انگاری شهروندانی بود که برای تفریح به گردش در جنگل آمده بودند.

وی با بیان اینکه متأسفانه محیط آتش‌سوزی به علت موقعیت طبیعی که داشت صعب‌العبور بوده و خودروهای عملیاتی امکان تردد در منطقه آتش را نداشتند، افزود: نیروهای آتش‌نشان طی 3 اکیپ از دو ایستگاه مرکز و 15خرداد به وسیله بیل و خاک اقدام به اطفای حریق کردند.

جوادی ادامه داد: در این آتش‌سوزی تعداد زیادی از انواع درختان مثل زبان گنجشک، انواع کاج، اقاقیا و چمنزار و بوته‌های گیاهان وحشی که مکان زندگی انواع حیواناتی چون روباه، شغال، خرگوش و گورکن و انواع پرندگان است، به طور چشمگیری طعمه حریق شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به علت ایجاد حریق عمدی توسط رهگذران، قسمتی از فضای سبز پارک، انتهای کوچه امین در آتش سوخت که نیروها به موقع آتش را اطفاء کردند.

وی اظهار کرد: حاشیه میدان کشاورز شهر ملایر نیز دچار حریق شد که در اقدامی سریع نیروهای آتش‌نشانی به وسیله آب اقدام به اطفای حریق کردند.

جوادی در بخش دیگری از سخنانش به تصادف یک دستگاه نفتکش با سمند به علت بی‌احتیاطی واقع در محور ملایر- نهاوند نرسیده به روستای انوج اشاره و عنوان کرد: این تصادف علاوه بر خسارت خودروها منجر به مصدومیت یکی از سرنشینان شد که روانه بیمارستان شد.

وی گفت: مصدوم از ناحیه سر، گردن و پا آسیب دید که توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد و نیروهای امدادگر از واحد مرکزی آتش‌نشانی به وسیله تجهیزات امدادی توانستند فرد مصدوم را آزاد سازند و قبل از هرگونه احتمال آتش‌سوزی منطقه را ایمن کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار