دو مدرسه اسکواش در شهر همدان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 12 June 2017
رئیس هیأت اسکواش همدان از اعزام تیم‌های رده سنی به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: برای فصل تابستان دو مدرسه اسکواش در شهر همدان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، فاطمه‌السادات شبیری با اشاره به اعزام تیم‌های نونهالان اسکواش به مسابقات کشوری، اظهار کرد: چهار تیم متشکل از دختران و پسران در تیرماه سال جاری به مسابقات کشوری اسکواش اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو رده 9 تا یازده سال و سیزده تا پانزده سال برگزار می‌شود که تیم‌های دختران و پسران همدان در این مسابقات حاضر خواهند شد.

رئیس هیأت اسکواش استان همدان بیان کرد: در بخش دختران و در رده‌ سنی 9 تا یازده سال مسابقات به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در رده‌ سنی سیزده تا پانزده سال به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش پسران نیز استان کرمانشاه در رده‌سنی 9 تا 11 سال و استان مرکزی نیز در رده‌ سنی 13 تا 15 سال میزبان هستند، تأکید کرد: تمام هدف ما این است بهترین‌های اسکواش همدان را به این مسابقات اعزام کنیم تا با دست پر از این رویداد‌های کشوری خارج شویم.

شبیری از راه‌اندازی دو مدرسه اسکواش در همدان خبر داد و افزود: به مانند سال‌های گذشته بر آن هستیم تا در فصل تابستان مدارس اسکواش را دایر کنیم.

وی با بیان اینکه به همین منظور این مدارس در دو کورت اختصاصی مجموعه‌های ورزشی حجاب و شهرداری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در مجموعه ورزشی حجاب تنها مداری اسکواش برای دختران دایر خواهد بود، اما در مجموعه شهرداری هم برای دختران و هم برای پسران مدارس ما راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس هیأت اسکواش استان همدان گفت: طبق پیش‌بینی‌های اولیه ما، انتظار جذب صد نوآموز را در این رشته داریم تا زیر نظر مربیان هیأت اسکواش استان به آموزش این ورزش بپردازند.

وی همچنین از اعزام ورزشکار پیوند اعضای این رشته به مسابقات جهانی خبر داد و یادآور شد: اعظم غفاری‌شریف ورزشکار پیوند اعضای استان همدان که با حمایت صرف این هیأت به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، قرار است به مسابقات جهانی اعزام شود.

شبیری خاطرنشان کرد: این بانوی اسکواش‌باز پیوند اعضای استان سوم تیرماه عازم این رویداد جهانی که به میزبانی کشور اسپانیا برگزار می‌شود، خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار