مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از اجرای طرح جزء خوانی قرآن کریم در مساجد خبر داد و بیان کرد: طرح ربیع‌القرآن و جشن استقبال از ماه مبارک رمضان در ۳۰ کانون در نخستین روز از ماه مبارک اجرا شد.
کد خبر: ۴۳۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 12 June 2017
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت : اجرای طرح تلاوت نور در بیش از 800 مرکز و قرائت یک صفحه از قرآن کریم بعد از نماز جماعت در مساجد از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود:مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: اجرای طرح قرآنی 1451 با محوریت سوره ملک و واقعه در 50 کلاس توسط کانون‌های فرهنگی و هنری استان همدان برگزار می‌شود.


به گزارش فارس، هادی فیض‌منش با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان اظهار کرد: اجرای طرح قرآنی 1451 با محوریت سوره ملک و واقعه در 50 کلاس توسط کانون‌های فرهنگی و هنری استان همدان برگزار می‌شود.

وی به توزیع هزار جلد قرآن و مفاتیح در مساجد اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تلاوت نور در بیش از 800 مرکز و قرائت یک صفحه از قرآن کریم بعد از نماز جماعت در مساجد از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از اجرای طرح جزء‌خوانی قرآن کریم در مساجد خبر داد و بیان کرد: طرح ربیع‌القرآن و جشن استقبال از ماه مبارک رمضان در 30 کانون در نخستین روز از ماه مبارک اجرا شد.

وی با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر در برخی از کانون‌های مساجد برگزار می‌شود، تصریح کرد: تقویت تقوا و پرهیزکاری، آرامش روح و روان انسان در نزدیکی به خالق یکتا، احیاء فضائل اخلاقی، وجود شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن کریم از برخی فواید و فضایل روزه‌داری است.

فیض‌منش با اشاره به اینکه آنچه ماه رمضان را از ماه‌های دیگر سال متمایز می‌سازد همین فضای معنوی حاکم بر زندگی فردی و اجتماعی است، بیان کرد: حضور در محافل دینی و مساجد، انس بیشتر با قرآن، دعا و مناجات در فضاسازی و سوق دادن بیشتر افراد جامعه به سمت معنویت نقش بسیار موثری ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار