معاون کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان همدان باهدف اشاعه فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 09 June 2017
معاون کتابخانه های عمومی استان همدان، با بیان اینکه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان در حال برگزاری است، گفت: پیش بینی می شود ۱۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش شبستان حسن عرفانی، معاون کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همدان با هدف اشاعه فرهنگ رضوی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از 20 فروردین ماه امسال آغاز و تا پایان خرداد ماه جاری ادامه می یابد، افزود: تاکنون در این جشنواره دو هزار و 500 نفر شرکت کردند که پیش بینی می شود تا پایان خرداد ماه به 10 هزار نفر برسد.

وی تصریح کرد: کتاب ده قصه از امام رضا(ع) ویژه سنین 4 تا 11 سال، ماه غریب من ویژه گروه سنی 12 تا 17 سال در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می شود.

عرفانی خاطرنشان کرد: همچنین این جشنواره با معرفی ۴ کتاب، «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، امام رضا(ع) و زندگی، چلچراغ شیراز و بانوی ملکوت» در بزرگسالان برگزار می‌شود.

معاون کتابخانه های عمومی استان همدان ابراز کرد: جوانان با مطالعه کتاب‌ها رضوی ارتباط خوبی را با زندگی اهل بیت(ع) برقرار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در جشنواره رضوی از دو طریق مکتوب و آن لاین برگزار می شود، گفت: شرکت کنندگان با مراجعه به سایت www.hamadanpl.ir، می توانند به صورت آن لاین فایل پی دی اف کتاب مورد نظر را دانلود کنند.
 
وی تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت، اختتامیه جشنواره در ۳ سطح کشوری، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد که علاوه بر جوایز کشوری جوایز استانی هم به برگزیدگان اهداء می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار