مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان همدان به‌ضرورت توجه به روستاهای گردشگری همدان اشاره کرد و گفت: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی دیگر از مسائلی است که همواره در استان بر روی آن تأکید شده و پیش‌بینی‌شده در سال جاری ۲۸ اقامتگاه بوم‌گردی در استان همدان راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۴۳۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 09 June 2017
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: ۲۳ هزار قطعه اشیاء موزه‌ای در استان همدان وجود دارد.

به گزارش مهر، علی مالمیر از اعلام درخواست ایجاد موزه منطقه‌ای در همدان خبر داد و گفت: ۲۳ هزار قطعه اشیای موزه‌ای در استان همدان وجود دارد.

وی گفت: ایجاد موزه منطقه‌ای در استان همدان یکی از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان همدان است که تحقق ان نیازمند کمک سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

وی همچنین به ضرورت توجه به روستاهای گردشگری همدان اشاره کرد و گفت: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی دیگر از مسائلی است که همواره در استان بر روی آن تأکید شده و پیش‌بینی شده در سال جاری ۲۸ اقامتگاه بوم‌گردی در استان همدان راه‌اندازی شود.

مالمیر ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی را یکی دیگر از اولویت‌های همدان دانست و گفت: آموزش تقویت و توسعه رشته‌های صنایع‌دستی سفال، مبل و منبت و چرم، اجرای برنامه‌های حمایتی انجمن‌های صادرکننده صنایع‌دستی، برگزاری نمایشگاه‌ها و ایجاد بازارچه‌های محلی صنایع‌دستی، کمک به ایجاد هتل و هتل آپارتمان و حمایت از توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار