رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: طرح اطعام نیازمندان همه‌ساله با مشارکت خیرین و حامیان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال نیز طرح اطعام ۱۵ هزارنفری نیازمندان تحت پوشش این نهاد در شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان آغازشده است و این اطعام به‌صورت غذای گرم و جیره خشک است.
کد خبر: ۴۳۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 09 June 2017
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: طرح اطعام نیازمندان همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال نیز طرح اطعام ۱۵ هزار نفری نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد نهاوند آغاز شده است.

به گزارش تسنیم، علی کاویانی اظهار داشت: طرح اطعام نیازمندان همه ساله با مشارکت خیرین و حامیان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال نیز طرح اطعام 15 هزار نفری نیازمندان تحت پوشش این نهاد در شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شده است و این اطعام به صورت غذای گرم و جیره خشک می‌باشد.

کاویانی تصریح کرد: همچنین امسال در ماه مبارک رمضان از 500 خانوار نیازمند، بی‌سرپرست و دارای بیمار خاص در هفته اکرام و اطعام با حضور مسئولان شهرستان تفقد و دلجویی به عمل می‌آید.

وی به اجرای طرح همیان مولا در شهرستان اشاره کرد و افزود: طرح همیان مولا هر ساله در ماه رمضان با هدف زنده نگه‌داشتن سیره امامان به خصوص مقتدای شیعیان امام علی (ع) به اجرا در می‌آید، که مانند سال‌های گذشته این طرح نیز در شهرستان برگزار می‌شود.

کاویانی عنوان کرد: طرح همیان مولا یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد می‌باشد که در این راستا بیش از 500 کیسه در اختیار خیرین گذاشته شده تا آنان کمک‌های غیر نقدی خود شامل برنج، روغن و سایر مایحتاج نیازمندان را در آن قرار دهند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند به دیدار حامیان با ایتام در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: همزمان با میلاد گرانمایه امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان برنامه شوق دیدار حامیان با ایتام به تعداد 200 مورد صورت خواهد گرفت.

کاویانی اظهار داشت: امسال کمک‌های مردمی پس از جمع آوری و ساماندهی در بین ایتام و مددجویانی که در اولویت هستند، توزیع خواهد شد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تعداد پنج هزار و 400 خانوار از افراد نیازمند شهرستان نهاوند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، افزود: اجرای طرح محسنین، حامی‌ یابی برای ایتام و جمع آوری زکات فطره از جمله برنامه‌هایی است که تا پایان ماه رمضان برای کمک رسانی به نیازمندان و ایتام در شهرستان اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار