مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، از تمدید مهلت پرداخت اصل تسهیلات تا اول تیرماه خبر داد و گفت: آخرین‌مهلت افراد پایان اردیبهشت بود که این طرح تا اول تیرماه تمدید شد بنابراین افرادی که تا اول تیر نسبت به پرداخت اصل تسهیلات خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جریمه ۶ درصدی خواهند شد.
کد خبر: ۴۳۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 05 June 2017
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تمدید طرح بخشش جریمه ۶ درصدی دیرکرد بازپرداخت تسهیلات این صندوق در صورت پرداخت اصل تسهیلات تا اول تیرماه خبر داد.

به گزارش تابناک همدان اصغر نورالله زاده در گفتگو با مهر گفت: افرادی که به هر دلیلی پس از دریافت تسهیلات این صندوق به‌نوعی در کسب‌وکار خود با مشکل مواجه شدند و ناخواسته توانایی بازپرداخت تسهیلات خود را نداشتند در صورت پرداخت اصل تسهیلات خود، مشمول بخشش جریمه ۶ درصدی دیرکرد اقساط تسهیلات شدند.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» از سوی رهبر انقلاب، از روز ولادت حضرت علی (ع) صندوق کارآفرینی امید بخشش جریمه دیرکرد بازپرداخت تسهیلات وام‌گیرندگان را در دستور کار قرارداد.

  • مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، از تمدید مهلت پرداخت اصل تسهیلات تا اول تیرماه خبر داد و گفت: آخرین‌مهلت افراد پایان اردیبهشت بود که این طرح تا اول تیرماه تمدید شد بنابراین افرادی که تا اول تیر نسبت به پرداخت اصل تسهیلات خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جریمه ۶ درصدی خواهند شد.

پیش‌ازاین نیز نورالله زاده به خبرنگار مهر گفته بود: برای تسهیلات گیرندگانی که در مهلت مقرر نمی‌توانند نسبت به پرداخت اصل تسهیلات خود به‌منظور بهره‌مندی از بخشش جریمه ۶ درصدی اقدام کنند، شرایطی را فراهم کردیم تا اصل تسهیلات و جریمه آنها بین ۲۴ تا ۳۶ ماه تقسیط شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار