معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور گفت: برای ساخت مسکن اجتماعی و حمایتی به حدود ۱۶۷ تا ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه نیاز است.
کد خبر: ۴۳۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 28 May 2017
جواد حق‌شناس در بازدید از عملیات اجرایی پروژه 492 واحد مسکونی نشاط شیراز با بیان اینکه  حدود 167 تا 200 میلیارد تومان یارانه مسکن اجتماعی و حمایتی برآورد می‌شود، اظهار داشت: این یارانه باید  با کمک سود تسهیلات یارانه‌ای و یا پرداخت مستقیم یارانه‌ها و بلاعوض‌ها از سوی  سازمان  برنامه و بودجه تامین و برای اجرای طرح مسکن اجتماعی و حمایتی  ابلاغ شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یکی از مهم‌ترین کارها را برای اجرای طرح مسکن‌ اجتماعی و مسکن‌حمایتی، تامین یارانه‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد و گفت: تامین یارانه برای اجرای طرح مسکن ‌اجتماعی و حمایتی برای سال 96 بر عهده سازمان برنامه و بودجه است که از سوی بنیاد مسکن، مکاتبات لازم با سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

وی با بیان اینکه روند اجرایی مسکن‌ اجتماعی و مسکن‌حمایتی اسفندماه سال 95 در هیئت‌ وزیران به تصویب رسید و بر اساس آن بخشی از اجرای مسکن حمایتی و اجتماعی بر عهده بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی قرار گرفت، عنوان کرد: برای سال 96، ساخت 100 هزار واحد مسکن اجتماعی و حمایتی در مصوبه هیئت‌وزیران ابلاغ شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور در رابطه با مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اظهار داشت: از مجموع 347 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت که جزو تعهدات بنیاد مسکن بوده است، احداث 312 هزار واحد به اتمام رسیده و واگذار شده است و مابقی تا نیمه نخست سال 96 تعیین تکلیف می شود.
 
حق‌شناس  با بیان اینکه برخی مشکلات تعاونی‌های مسکن و مشکلات طرح‌های خود مالکی موجب طولانی شدن واگذاری واحد های مسکن مهر شده است، گفت: 14 هزار واحد مسکن مهر در این شهرها باقی مانده که سال 96 تحویل متقاضیان می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار