منعم در جمع ورزشکاران نهاوندی
منعم نهاوند را یکی از قطب‌های مهم ورزش استان دانست وبیان کرد: نهاوند دارای استعدادهای فراوانی در تمام رشته‌های ورزشی است و باوجود قهرمانان مدال‌آور در تمام رشته‌ها این شهرستان یکی از قطب‌های مهم ورزش استان همدان است.
کد خبر: ۴۳۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 26 May 2017
همایش تجلیل از نخبگان و جوانان ورزشی به مناسبت آزادسازی خرمشهر با همکاری روابط عمومی اداره ورزش جوانان و هیئت بسکتبال نهاوند برگزار شد.

درهمایش تجلیل ازپیشکسوتان٬مدال‌آوران وفعالان عرصه بسکتبال نهاوند که با حضور قهرمانان و پیشکسوتان این رشته دانشگاهی برگزار شد رسول منعم مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان نهاوند راشهری قهرمان‌پرور دانست واز روند رو به رشد ورزش در این شهرستان ابراز خرسندی کرد وگفت:این روزها ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف باکسب مدال از مسابقات مختلف نام استان همدان رادوباره بر سر زبان‌ها انداخته‌اند واین روند رشدو پیشرفت در ورزش نهاوندبه خوبی دیده می‌شودومدال طلای فرودظفری ووشوکار نهاوندی از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی باعث خوشحالی جامعه ورزش استان شد.


نهاوند از قطب های قهرمان‌پرور همدان

منعم نهاوند رایکی ازقطب‌های مهم ورزش استان دانست وبیان کرد:نهاوند دارای استعدادهای فراوانی در تمام رشته‌های ورزشی می‌باشد و باوجود قهرمانان مدال‌آور در تمام رشته‌ها این شهرستان یکی از قطب‌های مهم ورزش استان می‌باشد.

مدیرکل اداره ورزش استان تجلیل از پیشکسوتان را مهم دانست و گفت: سرمایه ورزش استان همین پیشکسوتان هستند که عمر خود را در راه سربلندی و موفقیت ورزش استان صرف کرده‌اند و خوشحالم که امروز در جمع این بزرگان هستم تجربه این عزیزان همیشه راه گشای مشکلات ورزش بوده است.

منعم در خصوص مشکلات قهرمانان ورزش استان هم اظهار داشت: با تمام توان برای رفع مشکلات قهرمانان ورزش استان قدم برمی‌دارم مشکلات این ورزشکاران نام‌آور را مشکلات خودم می‌دانم و تمام تلاشم را برای  آنها خواهم کرد تا مشکلاتشان برطرف شوند. 

مدیر ورزش استان از خیرین ورزش هم قدردانی کرد و گفت: حضور خیرین در کنار جامعه ورزش باعث سرعت رشد ورزش می‌شود. 

درپایان این همایش اداره ورزش و جوانان از پیشکسوتان٬مدال‌آوران،فعالان بسکتبال شهرستان نهاوند با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آورد.


نهاوند از قطب های قهرمان‌پرور همدان







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار