معاون فرماندار رزن از اجرای طرح تشدید نظارت ویژه از ۳ خرداد تا ۳ تیرماه خبر داد و گفت: این طرح در دو نوبت صبح و عصر و با همکاری شبکه بهداشت و بخشداری‌ها برای جلوگیری از تخلف انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 25 May 2017
معاون فرماندار رزن گفت: طی سال جاری و تاکنون ۲۵ هزار و ۵۷۲ مورد بازرسی از اصناف رزن انجام شده است.

به گزارش مهر، علیرضا نوربخش در جلسه تنظیم بازار شهرستان رزن با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان گفت: با تمهیدات اتخاذ شده کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم به اندازه کافی در شهرستان رزن موجود است و هیچ گونه نگرانی از نظر کمبود این اقلام وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در این ماه به علت افزایش مصرف برخی اقلام، نظارت اساسی بر قیمت محصولات صورت می گیرد.  

معاون فرماندار رزن از اجرای طرح تشدید نظارت ویژه از ۳ خرداد تا ۳ تیرماه خبر داد و گفت: این طرح در دو نوبت صبح و عصر و با همکاری شبکه بهداشت و بخشداری ها برای جلوگیری از تخلف انجام خواهد شد.  

وی افزود: در این ایام بازرسی، نظارت، گشت مشترک و نظارت بر نانوایی ها به صورت ویژه انجام خواهد شد.  

نوربخش یادآور شد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۵ هزار و ۵۷۲ مورد بازرسی از اصناف انجام شده است که این بازرسی ها منجر به تشکیل ۶۵پرونده تخلف شده است.  

وی از توزیع بیش از ۳۰تن برنج با قیمت هرکیلو ۲ هزار و ۷۰۰تومان و مرغ منجمد با قیمت هرکیلو ۵ هزار و ۷۰۰ و گوشت قرمز منجمد با قیمت  هرکیلو ۲۳هزار تومان به صورت نا محدود در شهرستان رزن خبر داد و افزود: این اقلام درفروشگاهای تعاون روستایی به صورت عرضه مستقیم توزیع خواهد شد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار