رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه بیان کرد: درصورتی‌که مشکلی در تزریق اعتبارات پیش نیاید، هر سه روز اجرای یک پایه این پل انجام می‌شود؛ تاکنون تعداد ۱۴۶ حلقه شمع (زیرساخت پایه‌های پل) اجراشده و ۱۰۴ مورد نیز در حال اجراست.
کد خبر: ۴۲۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 25 May 2017
رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید سردار همدانی با 20 درصد پیشرفت در حال اجراست.

به گزارش فارس،حمیدرضا طبی‌مسرور درحاشیه بازدیداعضای کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورا از پروژه‌های منطقه چهار شهرداری همدان، اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید سردار همدانی به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ شهری با حضور رئیس پلیس راهور کشور، استاندار همدان، شهردار و اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر همدان و سایر مدیران استانی آبان‌ماه سال 94 آغاز شد.

وی برآورد هزینه این پروژه را420 میلیارد ریال دانست و گفت: تاکنون برای اجرای این پروژه 125 میلیارد ریال هزینه شده است؛ پیش از این مقرر شده بود پروژه در بازه زمانی 30 ماهه با نیازمندی به تجهیزات و امکانات سنگین اجرایی شود، اما عملیات اجرایی آن به دلیل کمبود اعتبارات به تأخیر افتاد.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه بیان کرد: در صورتی که مشکلی در تزریق اعتبارات پیش نیاید، هر سه روز اجرای  یک پایه این پل انجام می‌شود؛ تاکنون تعداد 146حلقه شمع (زیرساخت پایه‌های پل) اجرا شده و 104 مورد نیز در حال اجراست.


وی با بیان اینکه احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سردار همدانی در شهر همدان با حمایت و پیگیری‌های اعضای شورای شهر در حال اجرا است، افزود: در صورت تزریق اعتبارات، روند اجرایی این پروژه سرعت می‌گیرد.

طبی‌مسرور با تأکید بر اینکه این پروژه در قالب سه سطح و دو دوربرگردان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این پروژه زیرگذری دیده نشده و تمام آن به صورت روگذر اجرایی خواهد شد تا بتواند در مدیریت ترافیک این منطقه موثر باشد.

گفتنی است در ادامه این بازدید پروژه‌های در حال اجرای منطقه 4شهرداری همدان از جمله پیاده‌راه‌سازی بلوار سیدجمال‌الدین اسدآبادی،دیوارکشی رودخانه حکمتی،دیوارکشی رودخانه شهرک فرهنگیان واحداث پارک نواری بلوار ارتش حدفاصل ورودی کرخه تا بیمارستان ارتش مورد بازدید اعضای کمیسیون معماری، شهرسازی وفنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان قرار گرفت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار