فرماندار تویسرکان با اشاره به حضور پرشور بانشاط و حماسی مردم شهرستان تویسرکان در انتخابات دوازدهیم دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اکنون پیروز واقعی همه ملت بزرگ ایران هستند و در انتخابات بازنده‌ای وجود ندارد.
کد خبر: ۴۲۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 23 May 2017
فرماندار تویسرکان گفت: مردم این شهرستان با انداختن بیش از 64هزار  و 46 رای به صندوق های رای مشارکت بیش از 83 درصدی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه را رقم زدند.

به گزارش تابناک همدان از تویسرکان؛ حبیب مومیوند در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان اظهار داشت: تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان تویسرکان بیش از 77هزار نفر بود که در نهایت تعداد آرا صحیح ماخوذه به 61 هزار و 695 رای رسید.

وی افزود: مجموع آرا ماخوذه در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 حدود 60 هزار نفر بود که این میزان در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به بیش از 64 هزار نفر رسید.

مومیوند بیان کرد: از مجموع آزرا ماخوذه و صحیح در شهرستان تویسرکان، 31 هزار و 113 رای به آقای رییسی، 29 هزار و 426 رای به آقای روحانی، 863 رای به آقای میر سلیم و 293 رای به آقای هاشمی طبا اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر تویسرکان به صورت تمام الترونیکی برگزار شد گفت: در مجموع حدودسه هزار نفر فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان تویسرکان را به عهده داشتند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به حضور پرشوربا نشاط و حماسی مردم شهرستان تویسرکان در انتخابات دوازدهیم دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: اکنون پیروز واقعی همه ملت بزرگ ایران هستند و در انتخابات بازنده ای وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تمامی حامیان نامزدهای مختلف انتخاباتی باید رقابت و اختلاف نظرهای احتمالی را کنار بگذراند و از تمامی توان و ظرفیت خود برای شتاب بخشی به روند توسعه کشور و شهرستان خود استفاده کنند.

مومیوند افزود: رقابت های انتخاباتی باید جای خود را به همدلی وهمگرایی و دوری از سیاسی کاری و خط کشی ها بدهد.

وی گفت: فرآیند انتخابات در شهرستان تویسرکان با سلامت و تایید کامل همه مراجع نظارتی انتخابات برگزارشد و تخلفاتی که در نتیجه انتخابات در این شهرستان اثر گذار باشند ، نداشتیم.

مومیوند افزود: در مجموع 67 نفر  درشهر تویسرکان، 13 نفر در شهر سرکان و 11 نفر در شهر فرسفج برای عضویت در شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند. وی ابراز کرد: در مجموع نیز 349 نفر در بخش مرکزی شهرستان تویسرکان و 211 نفر در بخش قلقلرود این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد35 روستای و ازجمله برخی روستاهای بزرگ این شهرستان فاقد شورای اسلامی بودند گفت: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی تنها روستای ابرلاق علیا داوطلبی برای حضور در انتخابات نداشت و با انصراف قانونی نامزدهای انتخاباتی، روستای لامیان نیز از چرخه انتخابات خارج شد.

وی از شورای تامین و همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در تویسرکان تقدیر کرد و گفت: آینده تویسرکان با وحدت موجود میان امام جمعه، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار برای خدمت رسانی به مردم، روشن است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار