بالغ‌بر ۹۴۹ هزار نفر در استان همدان آرای خود را به صندوق انداختند.
کد خبر: ۴۲۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 22 May 2017
 براساس اطلاعات جمع آوری شده ۹۴۹ هزار و ۱۰۸ نفر در استان همدان آرای خود را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق‌ انداختند.

به گزارش مهر، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار و براساس اطلاعات جمع آوری شده ۹۴۹ هزار و ۱۰۸ نفر در استان همدان آرای خود را به صندوق‌ انداختند.

براین اساس در شهرستان همدان حسن روحانی ۱۷۰ هزار و ۶۹۶ رای، سید مصطفی میرسلیم ۵ هزار و ۵۶۷ رای، سیدابراهیم رئیسی ۱۵۶ هزار و ۳۶۳ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا دو هزار و ۲۰۹ رای کسب کرده اند.

در شهرستان ملایر نیز حسن روحانی ۶۵ هزار و ۹۲۹ رای، سید مصطفی میرسلیم ۲ هزار و ۲۸۵ رای، سیدابراهیم رئیسی ۷۱ هزار و ۲۳۹ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۸۰۸ رای کسب کرده اند.

در شهرستان نهاوند حسن روحانی ۴۳ هزار و ۹۳۲ رای، سید مصطفی میرسلیم یک هزار و ۴۰۳ رای، سیدابراهیم رئیسی ۵۲ هزار و ۵۷۶ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۵۶۳ رای را به خود اختصاص دادند.

در شهرستان تویسرکان نیز حسن روحانی ۲۹ هزار و ۰۴۶ رای، سید مصطفی میرسلیم ۸۶۳ رای، سیدابراهیم رئیسی ۳۱ هزار و ۱۱۳ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۶۷۳ رای کسب کرده اند.

در شهرستان اسداباد حسن روحانی ۲۷ هزار و ۶۶۰ رای، سید مصطفی میرسلیم ۷۹۰ رای، سیدابراهیم رئیسی ۲۸ هزار و ۴۳۹ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۳۳۷ رای را به خود اختصاص دادند.

در شهرستان کبودراهنگ نیز حسن روحانی ۲۰ هزار و ۹۲۳ رای، سید مصطفی میرسلیم یک هزار و ۲۵۱ رای، سیدابراهیم رئیسی ۵۰ هزار و ۱۳۷ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۴۶۹ رای کسب کرده اند.

در شهرستان رزن حسن روحانی ۲۶ هزار و ۷۵۱ رای، سید مصطفی میرسلیم یک هزار و ۶۸ رای، سیدابراهیم رئیسی ۳۵ هزار و ۴۸۵ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۳۳۲ رای را به خود اختصاص دادند.

در شهرستان بهار نیز حسن روحانی ۲۳ هزار و ۵۱۸ رای، سید مصطفی میرسلیم یک هزار و ۱۰۴ رای، سیدابراهیم رئیسی ۴۵ هزار و ۴۸۲ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۴۴۹ رای کسب کرده اند.

در شهرستان فامنین حسن روحانی ۹ هزار و ۸۰۱ رای، سید مصطفی میرسلیم ۳۰۶ رای، سیدابراهیم رئیسی ۱۲ هزار و ۴۵۱ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۱۶۸رای را به خود اختصاص دادند.

براین اساس و در جمع بندی نهایی در استان همدان حسن روحانی ۴۱۸ هزار و ۲۵۶ رای، سیدمصطفی میرسلیم ۱۴ هزار و ۶۳۷ رای، سیدابراهیم رئیسی ۴۸۳ هزار و ۲۸۵ رای و سیدمصطفی هاشمی‌طبا ۶ هزار و ۸ رای کسب کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار