حضور مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان شد.
کد خبر: ۴۲۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 22 May 2017
استاندار همدان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی شد.

به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت با صدور بیانیه ای که یک نسخه از آن به ایرنا نمابر شد خطاب به مردم غیور و فرهیخته استان همدان عنوان کرد: حضور حماسی و غرورآفرین شما همگام با ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گامی مهم در راستای عزت و اقتدار کشور و موجب سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

در این بیانیه آمده است: مردم با حضور در این عرصه مهم و تاثیرگذار، علاوه بر ایجاد نشاط و افزایش سرمایه اجتماعی، موجب امیدواری دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان کشور را در عرصه جهانی فراهم آوردند.

استاندار همدان در ادامه این بیانیه تاکید کرد: به طور حتم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند 'پیروز اصلی انتخابات همان مردمی هستند که مشتاقانه و پرشور به صحنه آمدند تا به دنیا ثابت کنند ایران اسلامی کشوری مستقل، آزاد، مقتدر و نمونه بارز نظام مردمسالاری دینی است'.

نیکبخت با بیان اینکه خدا را به خاطر داشتن چنین مردمی شاکرم و بر خود فرض میدانم ضمن تبریک به منتخبان هر 2 انتخابات از مردم شریف و همیشه در صحنه استان، داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و حامیان آنها که با حضور و مشارکت خود زمینه ساز خلق چنین حماسه بزرگی شدند تقدیر و تشکر کنم.

وی از اهتمام و مساعی تمامی دست اندرکاران انتخابات شامل عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه استان که بستر این حضور عظیم را فراهم آوردند، تقدیر کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: اینک که رقابت پایان یافته، وقت آن است که دست در دست هم با اتحاد، همبستگی و هم افزایی در راستای توسعه و شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده و روند توسعه را در استان، شتاب بیشتری ببخشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور 29 اردیبهشت ماه در همدان برگزار شد.

یک هزار و 370 شعبه برای جمع آوری آرای مردم استان همدان در این دوره از انتخابات پیش بینی شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار