فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه روند اجرایی انتخابات کاملاً قانونی و به‌دوراز هرگونه مشکلی در این شهرستان برگزار شد، به پیشتازی سید ابراهیم رئیسی در این شهرستان اشاره کرد.
کد خبر: ۴۲۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 22 May 2017
فرماندار شهرستان بهار از مشارکت 73 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و گفت: در دوره قبلی انتخابات میزان مشارکت مردم 69 درصد بود که خوشبختانه در این دوره با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شده‌ایم.

به گزارش ایسنا، محسن مرادی‌پناه با بیان اینکه روند اجرایی انتخابات کاملا قانونی و به دور از هر گونه مشکلی در این شهرستان برگزار شد، به پیشتازی سیدابراهیم رئیسی در این شهرستان اشاره کرد.

وی به اعلام نتایج شمارش آراء درباره شوراها پرداخت و تصریح کرد: در شهرستان لالجین زهرا سلیمی‌اخگر، جواد حسین‌قلی، لیلا اکبری، علی‌اکبر طالعی‌راد و مرتضی صبوری‌نیکو بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در شهرستان صالح‌آباد نیز جلال بهزادی‌مقدم، رویا امامی، علی‌اصغر قاسمی‌بیدار، محمود محمودیان و مینا ابراهیمی موفق به کسب بیشترین آراء شدند.

فرماندار شهرستان بهار در ادامه درباره نتایج آراء شمارش‌شده شورای شهرستان بهار نیز گفت: یدالله عزیز، حسین فضل‌اللهی، علی عطایی، سعید قهاری و حمیدرضا شیری به شورای اسلامی شهرستان بهار راه یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار