بیش از 30 هزار تن برنج در آستانه ماه مبارک رمضان در کشور توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 17 May 2017
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع اقلام مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان 750 تن برنج دولتی با قیمت 2700 تومان در همدان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منصور رضوانی‌جلال اظهار کرد: بیش از 30 هزار تن برنج در آستانه ماه مبارک رمضان در کشور توزیع خواهد شد که سهمیه استان همدان 750 تن است.

وی با اشاره به توزیع شکر با نرخ 2850 تومان برای مصرف‌کننده، تصریح کرد: بیش از 20 هزار تن شکر برای ایام ماه رمضان در کشور درنظر گرفته شده که استان همدان 1170 تن سهمیه دارد.

رضوانی‌جلال عنوان کرد: 20 هزار تن مرغ منجمد در آستانه ماه مبارک رمضان در کشور توزیع خواهد شد که سهمیه استان همدان 500 تن است که این میزان به قیمت 5700 تومان برای مصرف‌کننده توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه تمامی اقلام مصرفی خانوار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت و نمایشگاه‌ها قابل عرضه است، ادامه داد: همچنین 50 تن گوشت قرمز منجمد با نرخ 23 هزار تومان برای مصرف‌کننده در همدان توزیع خواهد شد.

وی درباره برگزاری نمایشگاه ضیات در همدان نیز گفت: در جلسه تنظیم بازار استان درباره برگزاری این نمایشگاه تصمیم ‎ ‌ گیری خواهد شد همچنین درصدد تأمین خرما در ایام ماه مبارک رمضان برای استان هستیم.

رضوانی‌جلال در پایان با اشاره به خرید تضمینی کشمش در استان، عنوان کرد: خرید تضمینی کشمش از امسال آغاز شده و برای هر کیلو گرم کشمش 500 تومان یارانه پرداخت می‌شود که تا کنون در استان 29 هزار تن کشمش با 15 میلیارد تومان یارانه خریداری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار