سعید میدانچی کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبر خبرنگاران، مسائل و مشکلات شهر را تدوین نمود.
کد خبر: ۴۲۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 17 May 2017
وی که عضو سازمان نظام‌مهندسی استان است و در انجمن شرکت‌های ساختمانی و تأسیساتی همدان عضویت دارد دارای سوابق بسیار ارزنده‌ای در حوزه اجرای پروژه‌های مهم زیرساخت ازجمله بخش نفت و گاز است.

به گزارشتابناک همدانمیدانچی با توجه به فعالیت‌های مستمر و مهم در حوزه‌های اقتصادی و اجرای طرح‌های بزرگ در حال حاضر مشاور اقتصادی امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

این کاندیدای شورای شهر همدان سرانه فضای سبز در سطح شهر همدان را پائین دانست و معتقد است که  سرانه فضای سبز شهر را باید به‌صورت عادلانه در سطح مناطق چهارگانه توزیع نمود تا تمام شهروندان امکان دسترسی به پارک و فضای سبز مناسب را داشته باشند.

عضو اصلی مجمع دانش‌بنیان کشور و مجمع خیرین ورزشکار و ازدواج استان همدان در ادامه گفت: فضای سبز عادلانه در صورتی ایجاد می‌شود که بتوانیم در سطح محلات پارک‌های مناسب در راستای بهره‌مندی شهروندان ازآن ایجاد کنیم تا با نصب مبلمان شهری و ست‌های ورزشی علاوه بر ایجاد فضایی مناسب و زیبا به کاهش هزینه‌های خانواده‌ها و روان‌سازی ترافیک کمک نمود.


رینگ سوم شهر نجات‌بخش ترافیک همدان


سعید میدانچی به رفع مشکلات ترافیکی شهر نیز اشاره می‌کند می‌گوید برای روان‌سازی ترافیک شهر همدان باید کمربندی رینگ سوم را از مسیر ورودی‌های شهر به هم متصل کنیم تا خودروهای عبوری بجای ورودی به رینگ داخل شهر از این کمربندی هدایت شوند.

این کاندیداهای شورای شهر همدان که موردحمایت بخشی از اصناف و اتحادیه‌ها ازجمله اتحادیه آهن‌فروشان همدان، جامعه ورزش‌کاران، جمعی از روحانیان و بازاریان است بر پیگیری ایجاد شهری زیبا با سیما و منظر مناسب که چهره شهر را به‌عنوان پایتخت تاریخ و تمدن برای شورا توریست‌ها و مسافران مطلوب و جذاب کند تأکید می‌کند.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار