فرماندار بهار بابیان اینکه درصورتی‌که رئیس‌جمهور با حضور حداکثری مردم انتخاب شود، در تأمین ثبات و امنیت کشور تأثیر بسزایی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و بانشاط مردم در انتخابات موجب می‌شود منافع مردم در عرصه‌های مختلف تأمین شود.
کد خبر: ۴۲۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 14 May 2017
فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب می‌شود منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور بتواند در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی با اقتدار بیشتری در جهت تأمین منافع ملی گام بردارد.

به گزارش ایسنا، محسن مرادی‌پناه اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود در منطقه و همچنین شرایط داخلی کشور، حضور یکپارچه و حداکثری مردم در انتخابات موجب می‌شود رئیس جمهور منتخب بتواند در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی با اقتدار بیشتری در جهت تأمین منافع ملی گام بردارد و در تصمیمات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در صورتی‌که رئیس جمهور با حضور حداکثری مردم انتخاب شود، در تأمین ثبات و امنیت کشور تأثیر بسزایی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و بانشاط مردم در انتخابات موجب می‌شود منافع مردم در عرصه‌های مختلف تأمین شود.

مرادی‌پناه با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: با توجه به اینکه پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی برخواسته از جمهوریت است بنابراین در نظام جمهوریت توجه خاصی به حضور گسترده مردم وجود دارد.

فرماندار شهرستان بهار درباره شاخصه‌های انتخاب اصلح نیز گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، ارائه برنامه در عرصه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نخستین رکن مورد توجه مردم در انتخاب اصلح باید مدنظر قرار گیرد.

مرادی‌پناه یادآور شد: با توجه به نامگذاری این سال با نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب بنابراین مردم باید نامزدی را برگزینند که برنامه لازم برای حل معضل اقتصادی کشور یعنی تورم و بیکاری داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار